Карл Пей, співзасновник OnePlus, залучив $96 млн у новому раунді фінансування свого стартапу Nothing. Про це він повідомив на своїй офіційній сторінці у Twitter. Компанія, що базується в Лондоні, планує використати ці кошти для розширення свого бізнесу в США та запуску нового смартфону. Інвестиційний раунд очолила європейська венчурна фірма Highland Europe, а також чинні інвестори GV, EQT Ventures та C Capital, а також супергрупа хаус-музики Swedish House Mafia. Нещодавно компанія підтвердила, що продажі її продукції перевищили 1,5 мільйона одиниць. Після першого твіту Карла Пея, який підтвердив фінансування, Nothing також написали про фінансування, а Highland Europe, їхній фінансист, зробив ретвіт з підписом “Ласкаво просимо до @HighlandEurope сім’я @nothing!”
Шлях Nothing до цього часу
Компанія Nothing була заснована у 2019 році Карлом Пеєм, який залишив OnePlus, щоб заснувати власну справу. Перший продукт компанії, бездротові навушники Ear (1), був випущений у липні 2021 року. Навушники отримали позитивні відгуки за дизайн та якість звуку, а компанія продала понад 1,5 мільйона пристроїв по всьому світу.
Майбутнє Nothing
З новим фінансуванням Nothing планує розширити свою команду апаратних спеціалістів та інженерів-програмістів, щоб посилити свою базу талантів. Згідно з повідомленнями, зараз Nothing відкрила сім офісів по всьому світу, в яких працюють 450 співробітників. Останнім часом Карл Пей говорить про майбутнє програмного забезпечення. Тож цілком ймовірно, що Nothing буде займатися розробкою сервісів та додатків.
Бачення Пея полягає в тому, щоб зробити технології знову цікавими, як показано в його біографії в Твіттері. Він також вважає, що в індустрії споживчих технологій існує реальний попит на інноваційного претендента. На наступному етапі ключовими факторами стануть цілеспрямованість і виконання. Крім того, успіх компанії буде залежати від її здатності конкурувати з усталеними гравцями на ринку смартфонів.
Висновок
Останній раунд фінансування Nothing довів загальний обсяг фінансування компанії до $250 млн, включаючи два раунди краудфандингу на загальну суму близько $11,5 млн. Дотеперішній шлях компанії був вражаючим, і з новим фінансуванням вона має всі шанси реалізувати своє бачення – зробити технології знову цікавими. На запуск нового смартфона також чекатимуть з нетерпінням. Однак, поки що невідомо, як компанія виживе на висококонкурентному ринку смартфонів.