Meta відкладає наскрізне шифрування Facebook та Instagram

Перехід на безпечніші алгоритми спілкування в соціальних мережах, що належать Meta (раніше Facebook), відбудеться пізніше, ніж передбачалося раніше. Про це журналістам повідомила голова компанії з питань безпеки Антігона Девіс.

Meta відкладає наскрізне шифрування повідомлень Facebook та Instagram до 2023 року

За її словами, впровадження наскрізного шифрування в інтегровані месенджери Instagram і Facebook Messenger буде впроваджено десь у 2023 році. Раніше компанія планувала випустити функціонал ще у 2022 році, але Девіс сказала, що розробнику буде потрібно більше часу.

Наскрізне шифрування давно використовується в месенджері Meta WhatsApp, але в чатах обох соціальних мереж для цього все ж таки потрібно ініціювати спеціальний зашифрований діалог. У 2019 році Meta активно займалася захистом даних.

Введення нових заходів шифрування може призвести до проблем з владою принаймні у Великій Британії. У 2023 році в країні набуде чинності закон, згідно з яким технологічні гіганти повинні запобігати насильству щодо дітей. Хоча закон прямо не вимагає усунення «бекдорів», влада країни не вітає шифрування «за умовчанням» — на їхню думку, це «серйозно обмежує» можливості правоохоронних органів боротьби зі злочинцями. Не виключено, що Мета змінить плани.

Коментуючи можливі наслідки, Девіс сказала, що Meta продовжить виявляти насильство, аналізуючи незашифровану інформацію та скарги користувачів. Не виключено, що «затримка» із запровадженням шифрування також пов’язана з необхідністю отримати більше часу, переконати уряди та вирішити можливі конфлікти з владою.

v

Facebook платить музикантам та творцям аудіоконтенту до 50 000 доларів за використання свого аналога в Clubhouse

Facebook заявила, що заплатить музикантам та творцям аудіоконтенту до 50 000 доларів за використання Live Audio Rooms, сервісу живого звуку, створеного для конкуренції з Clubhouse. Нагадуємо, що Facebook використовує аналогічну тактику для просування Reels у відповіді на TikTok. Соціальна мережа платить творцям контенту до 35 000 доларів за публікацію їхнього контенту на платформі.

За останньою інформацією, умови нагородження користувачів Live Audio Rooms дуже щедрі. Facebook має намір платити музикантам, комікам та інші творці аудіоконтенту, які залучають велику аудиторію від 10 000 до 50 000 доларів за виступ. Крім того, додаткова плата у розмірі 10 000 доларів буде доступна для гостей, які ведуть трансляцію на платформі шоу.

Ця інформація була розкрита людьми, які безпосередньо знайомі з темою. Повідомляється, що Facebook хоче, щоб творці контенту отримували такі щедрі гонорари, провівши від чотирьох до шести сеансів у Live Audio Rooms тривалістю не менше 30 хвилин.

Live Audio Rooms запущено у США у червні цього року. Відомі імена, що з’явилися на платформі, включають співачку Майлі Сайрус та коміка Шеррі Колу. Ми не знаємо, чи ці люди отримували гонорари за виступи в Live Audio Rooms.

Варто зазначити, що ці види стимулів не є унікальними, і не ігноруються більшістю провідних соціальних платформ. Питання лише у тому, хто залишиться на платформі, коли її власник завершить щедрі заохочувальні програми.

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua

报告错误

发送给我们编辑的文本: