新技术:10分钟充满电

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

高压 每个 стадії 充电中 遗迹 永恒的, 直到 не досягне наступної напруги 庇斯里亚 досягнення 肯定 参数, і, 最后, 不会发生 满的. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua