Facebook 处理了苹果 App Store 30% 的支付业务

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. 然而 обидві 公司 у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua

报告错误

发送给我们编辑的文本: