Facebook已启动反垄断调查

Європейська комісія розпочне офіційне антимонопольне розслідування стосовно Facebook. Вона оцінить, чи не порушила Facebook добросовісну конкуренцію на ринку онлайн-реклами.

结果 представники ЄС надіслали анкету Facebook та його конкурентам. ЄС запитує, чи не порушив Facebook мережу онлайн-реклами, рекламуючи послугу Marketplace (дозволяючи користувачам купувати та продавати товари у Facebook) безкоштовно своїм 2 мільярдам користувачів.

Наразі Facebook — єдина велика американська технологічна компанія, яка не підлягала антимонопольному розслідуванню в ЄС. Раніше Європейський Союз розпочав розслідування щодо Microsoft, Amazon, Apple і Google.

Троє високопоставлених людей, які добре знають про цю справу, заявили, що офіційне розслідування ЄС щодо Facebook може бути розпочате протягом декількох днів, хоча час ще обговорюється, і обсяг розслідування ще не остаточно визначений.

У відповідь Європейська Комісія відмовилася коментувати, а Facebook ще не дала коментарів. Але слід нагадати попередні заяви Facebook про те, що компанія розробляє послуги та продукти, дотримуючись законодавства ЄС.

v

Не тільки ЄС, не тільки Facebook

Насправді з 2019 року Європейська комісія звертає увагу на ділову практику Facebook і розпочала два попередніх розслідування проти Facebook. В основному, мова йшла про послуги з реклами та данні.

В одному з опитувань основна увага приділялася масивним даним, в той час, як в іншій – платформі онлайн-ринку (Marketplace), запущеній Facebook у 2016 році. 800 мільйонів користувачів приблизно в 70 країнах використовують цю платформу для купівлі та продажу товарів.

Під час розслідування Європейський Союз вимагав від Facebook велику кількість даних. Останній надав Європейській комісії щонайменше 315 000 документів загальної кількості приблизно 1,7 мільйона сторінок. Але пізніше Facebook подав до суду на Європейську комісію, стверджуючи, що дані, запитувані останньою під час розслідування, були надто широкими та перевищували необхідний обсяг, що може завдати шкоди конфіденційності користувачів.

Однак це має бути досить звичним явищем для Facebook. Ми маємо на увазі, що Великобританія також стикається з окремим антимонопольним розслідуванням. Управління у справах конкуренції та ринків вивчає, чи використовує Facebook дані, які він збирає, щоб підірвати конкурентів в Інтернет-рекламі.

Слід сказати, що Facebook – не єдина велика технологічна компанія, яку ЄС звинувачує. Зовсім недавно Маргрет Вестагер, виконавчий віцепрезидент ЄС, відповідальний за конкуренцію та цифрову політику, офіційно звинуватила Apple. Вона сказала, що Apple спотворює конкуренцію і стягує високі збори для конкурентних потокових послуг. Ще одна справа – ЄС минулого літа звинуватив Amazon, нібито він підірвав діяльність менших конкурентів на своїй платформі. ЄС вважає, що Coca-Cola також веде неконкурентоспроможну поведінку.

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua

报告错误

发送给我们编辑的文本: