Huawei виграла велику судову справу в Європі проти Chanel

Компанія Huawei та Chanel, французький розкішний будинок моди, виступили в суді через питання логотипу. Французька модна марка вважає, що новий логотип комп’ютерного обладнання Huawei дуже схожий на його давній логотип. Однак Генеральний суд Європейського Союзу сьогодні вирішив, що новий логотип Huawei для своїх комп’ютерних апаратних продуктів не вплине на Chanel. Суд вважає, що ніхто не буде плутати новий логотип Huawei з логотипом Chanel

Логотип торгової марки Huawei (зліва) та давній логотип Chanel (праворуч)

Це означає, що позов Chanel щодо захисту свого логотипу тимчасово закінчився безрезультатно. Chanel вважає, що логотип, який Huawei застосував до свого комп’ютерного обладнання в ЄС, занадто схожий на його логотип.

Сьогодні Генеральний суд Європейського Союзу в Люксембурзі вирішив: «Спірні торгові марки мають деяку подібність, але їх зовнішній вигляд сильно відрізняється. Особливо варто зазначити, що крива торгової марки Chanel є більш округлою, лінії товщі, а напрямок горизонтальним. Тоді як напрямок торгової марки Huawei вертикальний “。

У 2017 році Huawei подала заявку на захист торгової марки ЄС для свого логотипу, що використовується для комп’ютерного обладнання. Проти цього кроку виступила Chanel, заявивши, що “два переплетені півкільця” (логотип Huawei) схожі на захищений логотип. Логотип Chanel відомий завдяки своїй косметиці, парфумерії та одягу.

Щодо рішення суду сьогодні, офіційного коментаря від Chanel немає. Що стосується рішення, Chanel має право на апеляцію. У 2019 році Бюро інтелектуальної власності Європейського Союзу (IPO) відхилило виклик Chanel, заявивши, що не існує ризику плутанини між двома логотипами.

v

Huawei реєструє торгову марку HUAWEI COMBO

Huawei подала заявку на нову реєстрацію торгової марки HUAWEI COMBO 14 квітня компанія. Станом на сьогодні статус статусу торгової марки “обробляється”. Фраза “Combo” здається близькою до того, що використовуватиме автомобіль. У Opel Automobile вже є автомобіль Combo, який датується 2011 роком. Ми не знаємо, чи планує він використовувати цей “COMBO” для своєї лінійки автомобілів.

З усім тим, китайський виробник категорично заявив, що не буде робити машини. Однак він буде виготовляти компоненти, які знадобляться компаніям, що займаються розумними автомобілями. Компанія заявляє, що не буде конкурувати з такими, як Xiaomi та Baidu, які хочуть робити машини. Швидше, він буде співпрацювати з ними, щоб випустити ідеальні розумні машини на ринок.

如果您发现错误,请突出显示一段文本并单击 CTRL + ENTER.

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua

报告错误

发送给我们编辑的文本: