Бразильський регулятор оштрафував Apple майже на 2 мільйони доларів за продаж iPhone 12 без зарядного пристрою

Apple представила свою серію iPhone 12 у жовтні 2020 року з набором нових удосконалень. Однак наші найбільші побоювання підтвердилися, коли компанія підтвердила, що більше не постачає свої смартфони із зарядними пристроями в комплекті. На жаль, зараз це стає тенденцією, оскільки багато інших виробників смартфонів починають залишати зарядну цеглу позаду. Apple заявляє, що це екологічний крок щодо зменшення електронних відходів. Однак не багато споживачів задоволені цією зміною, оскільки їм доведеться купувати дорожчу цегляну цеглу окремо. Навіть через кілька місяців Apple все ще отримує негативні наслідки від цих змін. Сьогодні бразильський регулятор вирішив застосувати штраф у розмірі майже 2 мільйони доларів до компанії, що базується в Купертіно.

Apple повинна буде заплатити майже 2 мільйони доларів через відсутність зарядного пристрою в пакетах iPhone 12 серії

Apple була оштрафована бразильським Procon-SP за практику, яка порушує Кодекс захисту прав споживачів країни. Штраф у розмірі 10 546 442,48 бразильських реалів (1914888,87 доларів США) був оголошений минулої п’ятниці 19 і застосовуватиметься в адміністративному процесі. Варто зазначити, що компанія все ще має право захищатися. На думку Procon-SP, деякі причини призвели до застосування штрафу. Першим був продаж iPhone без адаптера живлення у роздрібній коробці. Агенція захисту прав споживачів вже повідомила Apple про це в жовтні 2020 року, просячи пояснень. Тоді компанія просто ігнорувала це.

Відсутність водонепроникності iPhone 11 також є скаргою в Бразилії

Ще одна причина, яка призвела до штрафу, була пов’язана з iPhone 11 Pro. Компанія, що рекламує, стверджує, що вона водонепроникна, але на практиці вона не зовсім така. Як повідомляє Procon-SP, споживачі скаржились на проблеми, пов’язані з водою, які Apple не хотіла ремонтувати.

 

Procon-SP допитав Apple, який “повідомив, що водонепроникність не буде постійним станом пристрою і може з часом зменшитися; і щоб уникнути пошкодження рідини споживачі повинні припинити плавати або приймати душ зі своїми смартфонами та використовувати їх в умовах екстремальної вологості », – каже орган.

Крім того, Procon-SP отримував скарги від споживачів, які мали проблеми з функціями своїх пристроїв після оновлення операційної системи. З цього приводу Apple також не відповіла агентству.

Нарешті, агентство також виявило несправедливі умови в терміні гарантії на продукти Apple і дізналося про випадок, коли компанія відмовлялася усувати проблему з пристроєм, придбаним за кордоном, у встановлений законодавством термін. Внаслідок бездіяльності компанія була оштрафована.

“Apple повинна розуміти, що в Бразилії існують надійні закони та установи про захист прав споживачів. Вона повинна поважати ці закони та ці інституції », – сказав Фернандо Капес, виконавчий директор Procon-SP. Звіт зв’язався з компанією Apple, яка ще не відповіла.

Ми майже впевнені, що Apple не просто прийме цей штраф за свою сім’ю iPhone 12 і буде апелювати до цього рішення найближчими днями.

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua