iPhone X вибухнув у кишені користувача, спричинивши опіки

За повідомленням 9to5mac, Роберт Де Роуз з Мельбурна, Австралія подав позов проти Apple після того, як його iPhone X вибухнув у кишені. Користувач звернувся до суду, оскільки Apple жодним чином не відповіла на його скаргу.

Роберт Де Роуз сказав, що він сидів за своїм столом, коли почув шипіння в кишені і відчув біль у нозі.

“Я почув слабкий поп-звук, а потім запаморочення, а потім відчув сильний біль у правій нозі, тому відразу ж підскочив і зрозумів, що це мій телефон”, – сказав він 7NEWS.

Він витягнув iPhone X із кишені, якій було трохи більше року, щоб виявити, що з нього виходить чорний дим.

v

Стегно отримало опіки другого ступеня. Він кілька разів зв’язувався з Apple щодо цього, але відповіді так і не отримав.

Де Роуз звернувся до юридичної форми Carbone Lawyers, яка допомогла подати позов проти Apple. Фірма також представляє ще одного чоловіка з Мельбурна, який стверджує, що його Apple Watch вибухнув і спричинив опіки руки.

Пізніше Apple відповіла, що компанія надає великого значення питанням безпеки споживачів і розслідує обидва твердження.

苹果终于在全球智能手机市场击败三星

Apple випередила Samsung і стала провідним світовим брендом смартфонів на тлі рекордних продажів смартфонів iPhone. Компанія продемонструвала величезний стрибок в останньому кварталі минулого року, тоді як позиції Huawei сильно ослабли.

За даними Counterpoint Research, за попередній квартал постачання смартфонів iPhone зросли на 22%. Цей сплеск зумовлений випуском модельного ряду iPhone 12, який підтримує мережі п’ятого покоління. Також не впали продажі попередніх моделей, попит на які стабільний після зниження ціни.
Компанія поставила 90 мільйонів смартфонів і має понад 23% частки ринку. Аналітики відзначають, що Apple зміцнила свої позиції в преміумсегменті смартфонів у Китаї. За словами генерального директора Apple Тіма Кука, два з трьох найкращих смартфонів преміумкласу в Китаї – від Apple.

Друге місце у кварталі належить Samsung, який отримав близько 19% ринку. Третє місце дісталося Xiaomi, за ним Oppo та Vivo, які посіли четверте та п’яте місця відповідно. Huawei опустилася на 6 місце.

Якщо врахувати результати за рік, то лідирує Samsung, друге – Apple, третє – Huawei, за ним – Xiaomi, Oppo, Vivo та Realme. Останній був найбільш гінким брендом за останній рік.

Дані Counterpoint Research в цілому узгоджуються з оцінками іншої аналітичної фірми IDC, які ми вже опублікували.

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua

报告错误

发送给我们编辑的文本: