Минулого тижня було багато чуток, що Apple обговорювала питання виробництва автомобілів Apple з Hyundai Motor та філією Hyundai Motor Kia. Однак зараз є повідомлення, що компанія тимчасово зупинила ці обговорення. З усім тим, Apple також обговорює свої плани Apple Car з іншими виробниками автомобілів. Таким чином, Hyundai / Kia – не єдиний варіант Apple. Він може вирішити укласти угоди з іншими компаніями.
Ніккей раніше заявляв, що Apple веде переговори щонайменше з шістьма японськими автовиробниками щодо співпраці та виробничих відносин. На початку цього тижня CNBC також заявив, що Apple була близька до досягнення згоди з Kia. Оскільки Hyundai підтвердив переговори з Apple на початку січня, переговори між Apple та Hyundai пройшли гладко.
“据我们所知,苹果正在与包括现代汽车在内的多家全球汽车制造商进行谈判。由于讨论仍处于早期阶段,尚未做出任何决定。”该公司表示。仅仅几个小时后,现代汽车就撤回了声明,并删除了苹果的提及。
现代汽车的声明以及其他有关苹果与汽车制造商谈判的详细传闻都让苹果感到不满。据彭博社报道,目前尚不清楚苹果和现代之间是否以及何时可以恢复讨论。不过,真正能够满足苹果需求的厂商并不多。
如果他们最终恢复谈判,苹果最终可能会与起亚合作。这家日本制造商最终将在位于佐治亚州的美国工厂生产苹果汽车。苹果还有一些时间来制定其制造和生产计划,因为苹果汽车要到三年后才会正式上市。
埃隆·马斯克试图将特斯拉卖给苹果
特斯拉首席执行官埃隆·马斯克试图将其出售给苹果的传言被证明不仅仅是谣言。这一消息得到了马斯克本人的证实。
«Під час найтемніших днів програми Model 3 я звернувся до Тіма Кука, щоб обговорити можливість придбання компанією Tesla Tesla (за 1/10 нашої поточної вартості). Він відмовився взяти участь у зустрічі “.
在Model 3计划最黑暗的日子里,我与蒂姆·库克(Tim Cook)接触,讨论了苹果收购特斯拉的可能性(以当前价值的1/10)。 他拒绝参加会议。
- Elon Musk(@elonmusk) 2020 年 12 月 22 日
Крім того, Маск поставив під сумнів правдивість нещодавнього звіту про “одноклітинну” батарею, яку Apple розробляє для свого електромобіля. Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Apple розраховує “кардинально” зменшити вартість і збільшити дальність автомобіля, використовуючи нову конструкцію акумулятора на основі фосфату заліза літію (LFP).
特斯拉已经在其电动汽车中使用磷酸铁锂电池,但单电池设计“不可能”,因为由此产生的电池会提供太低的电压。特斯拉负责人表示,苹果的电池仍将有连接元件。