У macOS Big Sur 11.1 / 11.2 проблеми з підключенням зовнішнього дисплея

202102macos0

Починаючи з грудня минулого року, надходило безліч звітів про проблеми з підключенням Apple macOS Big Sur. Згідно з останнім звітом, в Apple macOS Big Sur версій 11.1 та 11.2 виникають проблеми із підключенням зовнішнього монітора. З попередніх звітів видно, що проблема існує у двох форматах.

Перша проблема полягає в тому, що порт USB-C не розпізнає зовнішній дисплей, що робить зовнішній дисплей непридатним для використання та не може під’єднатися. Ця проблема стосується дисплеїв DisplayPort та HDMI, підключених безпосередньо та через концентратори та адаптери. Деякі користувачі сказали, що стикалися з цією проблемою після оновлення з 11.1 до 11.2.

Друга проблема — проблема дисплея. Деякі зовнішні монітори не можуть працювати на частоті 4K 60Hz, але блокуються на 30Hz. У деяких випадках дисплеї 4K розпізнаються лише як 1080p. Одне з найперших повідомлень про цю проблему з’явилось у спільноті Apple 14 грудня. Однак нещодавні звіти в Twitter ще вчора свідчать, що ця проблема все ще існує.

Згідно з неофіційною статистикою, більшість користувачів, які стикаються з цією проблемою, використовують 16-дюймовий MacBook Pro.

Однак є й інші користувачі Mac, які мають таку ж проблему. Зараз не існує надійного, широкого та перевіреного виправлення чи рішення. Ми можемо лише почекати наступної відкритої бета-версії macOS Big Sur 11.3, щоб перевірити, чи можна розв’язати проблему.

Багато користувачів повідомляють про проблеми із заряджанням MacBook Pro

Дуже часто час від часу виникають проблеми з гаджетами. У багатьох із цих випадків компанії доведеться отримати доступ до проблеми та випустити виправлення. Згідно з повідомленнями, Apple MacBook Pro зараз стикається з деякими проблемами з зарядкою. Вже на Новий рік (2021) з’явилися повідомлення про те, що MacBook Pro не заряджається. Тоді ми вважали звіти одиничними випадками.

Однак через два тижні з’являється все більше звітів. Згідно з повідомленнями, коли користувачі підключають MacBook Pro, він показує 1%, а також запит на обслуговування. Схоже, ця проблема є більш поширеною у продуктах MacBook Pro 2017 року.

Згідно з “Consumer Report”, оскільки багато комп’ютерів споживачів перевищили свій гарантійний термін, вони можуть лише замінити свої батареї новими власним коштом, але несправність з’являється знову після заміни батарей.

Деякі користувачі вважають, що ця проблема виникла через оновлення до версії 11.1 системи macOS Big Sur. Однак деякі користувачі кажуть, що їхній комп’ютер не оновлений до останньої версії системи macOS Big Sur, і він також не заряджається.

Згідно з офіційними повідомленнями служби обслуговування клієнтів Apple, ця проблема має деякі посилання на оновлення системи. Компанія також повідомила, що її інженерний відділ зараз працює над виправленням. Таким чином, якщо у вас виникла ця проблема, можливо, вам доведеться почекати деякий час, поки не з’явиться виправлення. На жаль, компанія не вказала графік прибуття цього виправлення

你的反应是什么?
Cool
0
Cool
快乐
0
快乐
发抖
0
发抖
有趣
0
有趣
伤心
0
伤心
愤怒
0
愤怒
在 Google 新闻上阅读 Gizchina

你喜欢这篇文章吗?感谢编辑们!

Dzherelo
和朋友分享

我一直对IT技术很感兴趣。由于我之前多年的专业活动(设计和印前准备)没有他们的帮助是不可能的,因此与计算机相关的一切(例如,收集和现代化“硬件”,以及配置软件)我总是必须自己做。

嗯,随着我们生活中电子产品的出现,我的兴趣范围也扩大到了它们。

我喜欢研究和分析各种设备的功能,多年来,在购买任何新产品之前,我总是长时间仔细地研究每个潜在型号的功能,花费相当长的时间和艰苦的工作,阅读评论,评论和比较。

我的时间的回报通常是,大多数时候我确实在预算范围内得到了最好的东西。

给作者评分
(还没有评分)
GizChina.com.Ua