Зростає число кібератак: за півроку стільки ж спроб атак, скільки за весь 2020 рік. Україна — не виняток

Кількість кібератак зростає щороку — це підтверджують як міжнародні дані, так і узагальнена інформація Tet за 2021 рік. Radware повідомляє, що за другий квартал 2021 року кількість розподілених атак типу «відмова в обслуговуванні» (distributed denial-of-service, DDoS) у світі збільшилася більш ніж на 40% порівняно з попереднім роком. У свою чергу, латвійський ІТ-інтегратор Tet, що працює і в Україні, у першому півріччі заблокував уже 2 050 DDoS-атак, що майже стільки ж, як у 2020 році (2 400). За шість місяців підприємство заблокувало 72 тисячі інфікованих ethư та констатувало 109 тисяч ethư зі спамом.

За перше півріччя 2021 року урядова команда реагування на комп’ютерні надзвичайні події України CERTUA зареєструвала й опрацювала близько 100 000 кіберінцидентів, більшість із них - поширення шкідливого програмного забезпечення і фішинг. Припинено понад 400 DoS і DDoS-атак, спрямованих на державні органи. Близько 100 з них - на вебсайт Служби безпеки України.

«За півроку ми заблокували майже стільки ж DDoS-атак, як за весь минулий рік, і це підтверджує значне зростання кіберзлочинності, якому посприяли наслідки пандемії - дистанційна робота, цифровізація бізнес-процесів і сплеск електронної комерції. Разом із розвитком технологій збільшуються і кіберризики, оскільки розвиваються і способи, як ці технології саботувати, - nói với Артур Філатов, керівник бізнесу кібербезпеки Tet. - Атаки типу «відмова в обслуговуванні», коли масово розсилаються запити, які спрямовані на онлайн-ресурси або системи підприємства/установи і паралізують роботу, стають все більш масштабними. В 2021 році найбільший напад, який ми спостерігали, був потужністю 20,7 Гбіт/с. У середньому 70% нападів мають потужність до 1 Гбіт/с і класифікуються як не дуже великі; приблизно чверть нападів середнього обсягу - від 1 до 10 Гбіт/с, і понад 3% - це вже дуже серйозні й великі атаки, які перевищують 10 Гбіт/с».

Згідно з узагальненими міжнародними даними The Cyber Rescue Alliance, 71% кібератак на підприємства цього року відбувався з метою здирництва. У США, наприклад, середня сума необхідного викупу зросла на 300%. Абсолютний лідер серед галузей, які найчастіше стикаються з вірусами-вимагачами, — це промисловість. Із тих же даних випливає, що 55% співробітників підприємств, які ухвалюють рішення у сфері ІТ, погоджуються платити викуп, і найчастіше це пояснюється тим, що іншого вибору у компанії просто немає, якщо вона планує продовжувати роботу.

«Цього року до Tet звернулася транспортна компанія, дані якої були зашифровані. Їй довелося заплатити 60 тисяч євро, щоб отримати доступ до своєї інформації і продовжити роботу, оскільки її діяльність була фактично паралізована. У цьому випадку дані та системи підприємства не були резервовані, а доти ніхто не дбав про кібербезпеку. На жаль, якщо до атак не вживалися ніякі заходи захисту, то після нападу вже може бути запізно. Саме тому потрібно дбати про дані й системи підприємства до того, як стався кіберінцидент», — уточнює А. Філатов.

Крім того, потрібно брати до уваги, що злочинці змінюють тактики, стаючи більш «креативними». Нещодавно латвійський CERT báo cáo про те, що останніми місяцями зростає кількість нових електронних листів зі здирництвом, в яких злочинці називають себе «замовними вбивцями» і вимагають викуп, щоб «скасувати замовлення».

«Підприємства теж повинні ставати більш креативними і робити домашню роботу для зміцнення кібербезпеки. Потрібно стежити за тенденціями, продумувати план кіберкризи. Чим краще підприємство підготовлене, тим складнішим стає життя кіберзлочинців і тим менші ризики кібератак», - nói chuyện представник Tet.

Phản ứng của bạn là gì?
Mát mẻ
0
Mát mẻ
Hạnh phúc
0
Hạnh phúc
Lắc
0
Lắc
Thú vị
0
Thú vị
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Đọc Gizchina trên Google Tin tức

Bạn có thích bài viết này? Cảm ơn các biên tập viên!

Chia sẻ với bạn bè

Tôi luôn quan tâm đến công nghệ CNTT. Và vì hoạt động chuyên môn nhiều năm trước đây của tôi (đó là thiết kế và chuẩn bị trước khi in) là không thể nếu không có sự giúp đỡ của họ, nên mọi thứ được kết nối với máy tính (ví dụ: thu thập và nâng cấp "phần cứng", cũng như cấu hình) software ) Tôi luôn phải tự mình làm việc đó.

Chà, với sự xuất hiện của các thiết bị trong cuộc sống của chúng ta, phạm vi sở thích của tôi cũng mở rộng để bao gồm cả chúng.

Tôi thích nghiên cứu và phân tích khả năng của các thiết bị khác nhau và trong nhiều năm, trước khi mua bất kỳ thiết bị mới nào, tôi luôn nghiên cứu kỹ lưỡng và lâu dài khả năng của từng mẫu máy tiềm năng, dành khá nhiều thời gian và công sức để đọc các bài đánh giá, đánh giá và so sánh.

Phần thưởng cho thời gian của tôi thường là tôi thực sự tận dụng tối đa những gì tôi có thể nhận được trong phạm vi ngân sách của mình.

Đánh giá tác giả
(Chưa có đánh giá nào)
GizChina.Com.Ua

Báo cáo lỗi

Văn bản sẽ được gửi đến các biên tập viên của chúng tôi: