Прощавай назавжди, Mi!

В останні роки Xiaomi працює на подив продуктивно. Кількість моделей і продуктів в її портфоліо росте не по днях, а по годинах.

Однак перелік продукції нагадує меню фастфуду. Начебто великий набір страв, але набір інгредієнтів у всіх практично однаковий, а відмінності стосуються лише приправ або соусів. А додавши ще один продукт, ми отримуємо окрему страву.

Прощавай, Mi! Продукти Xiaomi більше не будуть включати префікс Mi

Найдорожчі й преміальні пристрої в лінійці Xiaomi знаходяться в лінійці Mi. І ось тепер компанія вирішила, що пора провести ребрендинг серії, і зробила це дуже простим способом — позбулася приставки Mi в назвах пристроїв.

Виявляється, в Китаї перший смартфон компанії з подекранной камерою називається Xiaomi Mix 4. І це тільки початок. За словами представника Xiaomi, всі інші пристрої компанії підуть його приклад і позбудуться приставки Mi.

Попри примітивність ребрендингу, для самої Xiaomi це досить суттєва зміна, адже приставка Mi компанія використовує з найпершого смартфона. Не забувайте, що призначений для користувача інтерфейс програмного забезпечення також містить Mi у своїй назві.

Одного разу Лей Цзюнь сказав, що Mi означає «Мобільний Інтернет» та «Місія нездійсненна». Схоже, в компанії вважають, що ця абревіатура вичерпала свою філософське навантаження і для Xiaomi немає нездійсненних завдань. Вона завжди готова до найскладніших і немає нічого, що вона не може реалізувати.

Нам залишається тільки дочекатися офіційного пресрелізу компанії на тему ребрендингу, щоб зрозуміти, який сенс вкладає Xiaomi в відмову від приставки Mi. Крім того, буде цікаво дізнатися, чи збереже компанія абревіатуру Mi у своєму логотипі.

Оновлення: заява від Xiaomi

Xiaomi надала наступну заяву через свого представника:

Починаючи з третього кварталу 2021 року серія продуктів Xiaomi Mi буде перейменована в Xiaomi. Ця зміна об’єднає нашу глобальну присутність бренду і скоротить розрив в сприйнятті бренду і його продуктів. Ця зміна може зайняти деякий час, перш ніж вона набуде чинності в усіх регіонах.

З введенням нової ідентичності бренду, дві окремі серії продуктів будуть розташовуватися під батьківським брендом. Продукти Xiaomi є вершиною технологій і пропонують першокласний досвід. Продукти Redmi приносять великі інновації за більш доступною ціною та орієнтовані на більш молоду аудиторію. Ця диференціація також показаний в наших оновлених логотипах, де логотипи Xiaomi та Redmi знаходяться під логотипом батьківського бренду.

Угода про імена серій продуктів — Xiaomi та Redmi — також з часом буде застосовуватися до нашої екосистеми та продуктів IoT.

Phản ứng của bạn là gì?
Mát mẻ
0
Mát mẻ
Hạnh phúc
0
Hạnh phúc
Lắc
0
Lắc
Thú vị
0
Thú vị
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Đọc Gizchina trên Google Tin tức

Bạn có thích bài viết này? Cảm ơn các biên tập viên!

Dzherelo
Chia sẻ với bạn bè

Tôi luôn quan tâm đến công nghệ CNTT. Và vì hoạt động chuyên môn nhiều năm trước đây của tôi (đó là thiết kế và chuẩn bị trước khi in) là không thể nếu không có sự giúp đỡ của họ, nên mọi thứ được kết nối với máy tính (ví dụ: thu thập và nâng cấp "phần cứng", cũng như cấu hình) software ) Tôi luôn phải tự mình làm việc đó.

Chà, với sự xuất hiện của các thiết bị trong cuộc sống của chúng ta, phạm vi sở thích của tôi cũng mở rộng để bao gồm cả chúng.

Tôi thích nghiên cứu và phân tích khả năng của các thiết bị khác nhau và trong nhiều năm, trước khi mua bất kỳ thiết bị mới nào, tôi luôn nghiên cứu kỹ lưỡng và lâu dài khả năng của từng mẫu máy tiềm năng, dành khá nhiều thời gian và công sức để đọc các bài đánh giá, đánh giá và so sánh.

Phần thưởng cho thời gian của tôi thường là tôi thực sự tận dụng tối đa những gì tôi có thể nhận được trong phạm vi ngân sách của mình.

Đánh giá tác giả
( 1 điểm trung bình 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua