Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Điện cao thế mỗi стадії sạc còn lại dài hạn, cho đến khi не досягне наступної напруги sau досягнення chắc chắn thông số, і, cuối cùng, sẽ không xảy ra đầy. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Phản ứng của bạn là gì?
Mát mẻ
0
Mát mẻ
Hạnh phúc
0
Hạnh phúc
Lắc
0
Lắc
Thú vị
0
Thú vị
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Đọc Gizchina trên Google Tin tức

Bạn có thích bài viết này? Cảm ơn các biên tập viên!

Dzherelo
Chia sẻ với bạn bè

Tôi luôn quan tâm đến công nghệ CNTT. Và vì hoạt động chuyên môn nhiều năm trước đây của tôi (đó là thiết kế và chuẩn bị trước khi in) là không thể nếu không có sự giúp đỡ của họ, nên mọi thứ được kết nối với máy tính (ví dụ: thu thập và nâng cấp "phần cứng", cũng như cấu hình) software ) Tôi luôn phải tự mình làm việc đó.

Chà, với sự xuất hiện của các thiết bị trong cuộc sống của chúng ta, phạm vi sở thích của tôi cũng mở rộng để bao gồm cả chúng.

Tôi thích nghiên cứu và phân tích khả năng của các thiết bị khác nhau và trong nhiều năm, trước khi mua bất kỳ thiết bị mới nào, tôi luôn nghiên cứu kỹ lưỡng và lâu dài khả năng của từng mẫu máy tiềm năng, dành khá nhiều thời gian và công sức để đọc các bài đánh giá, đánh giá và so sánh.

Phần thưởng cho thời gian của tôi thường là tôi thực sự tận dụng tối đa những gì tôi có thể nhận được trong phạm vi ngân sách của mình.

Đánh giá tác giả
(Chưa có đánh giá nào)
GizChina.Com.Ua