Facebook розібрався з 30% виплатами Apple App Store

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. Tuy nhiên обидві Công ty у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

Phản ứng của bạn là gì?
Mát mẻ
0
Mát mẻ
Hạnh phúc
0
Hạnh phúc
Lắc
0
Lắc
Thú vị
0
Thú vị
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Đọc Gizchina trên Google Tin tức

Bạn có thích bài viết này? Cảm ơn các biên tập viên!

Dzherelo
Chia sẻ với bạn bè

Tôi luôn quan tâm đến công nghệ CNTT. Và vì hoạt động chuyên môn nhiều năm trước đây của tôi (đó là thiết kế và chuẩn bị trước khi in) là không thể nếu không có sự giúp đỡ của họ, nên mọi thứ được kết nối với máy tính (ví dụ: thu thập và nâng cấp "phần cứng", cũng như cấu hình) software ) Tôi luôn phải tự mình làm việc đó.

Chà, với sự xuất hiện của các thiết bị trong cuộc sống của chúng ta, phạm vi sở thích của tôi cũng mở rộng để bao gồm cả chúng.

Tôi thích nghiên cứu và phân tích khả năng của các thiết bị khác nhau và trong nhiều năm, trước khi mua bất kỳ thiết bị mới nào, tôi luôn nghiên cứu kỹ lưỡng và lâu dài khả năng của từng mẫu máy tiềm năng, dành khá nhiều thời gian và công sức để đọc các bài đánh giá, đánh giá và so sánh.

Phần thưởng cho thời gian của tôi thường là tôi thực sự tận dụng tối đa những gì tôi có thể nhận được trong phạm vi ngân sách của mình.

Đánh giá tác giả
(Chưa có đánh giá nào)
GizChina.Com.Ua

Báo cáo lỗi

Văn bản sẽ được gửi đến các biên tập viên của chúng tôi: