Японія має свої причини, чому не переходить на електричний транспорт

Найбільші автовиробники зараз переходять на електромобілі. Але поведінка японських компаній, схоже, суперечить поточній загальній тенденції. Цьому є дві основні причини. Один з них полягає в тому, що японські автовиробники інвестували значні кошти в галузі гібридних електромобілів. Тому вони не хочуть відмовлятися від цієї ідеї. По-друге, їх турбують технічні перешкоди, властиві електромобілям. Це завдасть шкоди традиційній екосистемі автомобільної промисловості.

Трохи більше десяти років тому Nissan Motor Co. став першим у світі виробником автомобілів, який масово випускав чисто акумуляторні машини. Принаймні за мірками електромобілів, його хетчбек Leaf є дуже популярною електричною моделлю, до кінця 2020 року їх було продано понад 500 000. Але в міру того, як траса, яку пробивав Nissan, стає дедалі переповненішою, могутній японський автопром загрожує залишити. Поки уряди та виробники автомобілів у всьому світі заявляють про сміливі обіцянки перейти на електричні транспортні засоби, японські автомобільні компанії та регуляторні органи хеджують свої ставки.

 

Nissan Leaf

v

Японські автовиробники все ще домінують на сучасному світовому ринку екологічно чистих транспортних засобів (гібридні електромобілі). І вони сподіваються використовувати свої величезні інвестиції в цю технологію якомога довше, щоб отримати більшу віддачу. Однак оригінальний головний дизайнер Leaf Масато Іноуе сказав, що ця короткострокова смуга несе ризик того, що найважливіша галузь країни втратить трансформаційний момент.

Він додав, що “коли справа стосується зривів, завжди є страх. Насправді настає велика хвиля електромобілів”.

Однак в цей час на електромобілі припадає менше ніж 3% світових продажів. За цим є багато причин. Але, здається, найбільш набридливими причинами є високі ціни, обмежений асортимент та триваліший час зарядки. Слід визнати, що лише деякі розкішні моделі забезпечують найкращі характеристики.

Японські автовиробники мають повільну трансформацію

Tesla була одним з найактивніших виробників електромобілів. Тож логічно бачити цю компанію у верхній частині списку. У січні цього року General Motors став першим великим автовиробником, який оголосив, що усуне всі вихлопні гази автомобілів, і пообіцяв досягти цієї мети до 2035 року. Зовсім недавно Volvo пообіцяв випускати електромобілі лише до 2030 року, щоб перевершити більших конкурентів. На додаток до традиційних автовиробників, стартапи, такі як Weilai Automobile, а також гіганти в інших галузях, таких як Apple, прагнуть взяти участь у цьому швидко розвивається ринку.

 

Виробники автомобілів у США, Китаї, Європі та Південній Кореї вже швидко перевершують японських конкурентів. Toyota випустила перший чистий електричний автомобіль на споживчому ринку лише на початку 2020 року. А Honda покладається на General Motors для виробництва електричних автомобілів для американського ринку.

За даними EV-volumes.com, на японські автомобілі припадає менш як 5% світових продажів електричних автомобілів у 2020 році. Ця частка в основному пояснюється незмінною популярністю Leaf, на частку якої припадає майже 65% електричних батарей продаж автомобілів в Японії.

Частково причиною буму на електромобілі є те, що Китай, європейські країни та інші регіони планують збільшити продажі електромобілів у найближчі кілька років або заборонити бензинові транспортні засоби. Вчені кажуть, що відмова від використання паливних транспортних засобів є життєво важливою для зміни клімату.

Tesla

Ці заходи створили величезний потенційний ринок для повністю електричних автомобілів. І інвестори чітко розглядають це як майбутнє автомобільної промисловості. Сьогодні ринкова капіталізація Tesla вища, ніж у дев’яти найбільших автовиробників разом узятих, хоча продажі її автомобілів становлять лише невелику їх частину.
Японія все ще оптимістично дивиться на перспективи гібридних транспортних засобів

Однак у Японії автовиробники та уряд ставлять під сумнів певні основні умови, що визначають тенденцію розвитку електромобілів. Принаймні в коротко- та середньостроковій перспективі вони скептично ставляться до потенційної прибутковості електромобілів. У грудні минулого року Японія оголосила, що припинить продаж нових паливних автомобілів у середині 2030-х років. Однак уряд Японії все ще вважає гібридні транспортні засоби важливою технологією. Плюс, він не має наміру брати приклад із Великобританії та Каліфорнії, щоб видавати заборони.

Японські регулятивні органи заявили, що повідомлять відповідні деталі цього року

Щоб протистояти заклику про ліквідацію гібридних автомобілів, Акіо Тойода, президент Японської асоціації автовиробників та президент Toyota, світовий лідер у продажу гібридних автомобілів, знайшов найсильнішу підтримку.

Toyota очолює тенденцію всієї японської автомобільної промисловості. Компанія володіє брендом Daihatsu. В останні роки компанія створила партнерські відносини з трьома меншими виробниками автомобілів – Subaru, Suzuki та Mazda для розробки гібридних автомобілів. Ці три компанії виробляють більш ніж половина всіх японських автомобілів. Крім того, Toyota також енергійно просуває використання водневих паливних елементів для керування автомобілями, хоча ця технологія ще не стала популярною в Японії чи деінде.

У грудні минулого року Акіо Тойода зневажив ідею заміни гібридних автомобілів на повністю електричні в Японії на пресконференції. Водночас він звинуватив японські ЗМІ у перебільшенні комерційної та екологічної життєздатності гібридних автомобілів.

Як другий за величиною ринок Toyota, Японія планує досягти вуглецевого нейтралітету в 2050 році. Але Японія продовжує покладатися на виробництво енергії на викопному паливі. Тож усвідомлення екологічних переваг автомобілів ще буде далеко.

Тож коли Японія планує перехід на електромобілі?

Крім того, він сказав, що якщо Японія буде змушена перейти на повністю електричні транспортні засоби, які потребують меншої кількості деталей і простіші у виробництві, це може призвести до того, що мільйони людей втратять роботу і знищать автозапчастини всю екосистему постачальників.

IDTechEx заявив у своєму звіті, що продажі бензинових та електричних гібридних автомобілів, як очікується, продовжуватимуть зростати до 2027 року. Аналітик компанії Джеймс Едмондсон заявив, що, отже, зрозуміло, що японські компанії та регуляторні органи хочуть окупити величезні інвестиції країни в гібридні технології та зачекайте, як змінятимуться споживчі переваги та закордонні регуляторні режими.
Кота Юдзава, аналітик автопромисловості американського інвестиційного банку Goldman Sachs, заявив, що мова не йде про те, чи зможуть японські автовиробники завершити перехід. Вони мають технології світового класу і вклали багато ресурсів для розвитку більшої кількості технологій. “Але вони чекають правильного часу”.

 

Phản ứng của bạn là gì?
Mát mẻ
0
Mát mẻ
Hạnh phúc
0
Hạnh phúc
Lắc
0
Lắc
Thú vị
0
Thú vị
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Đọc Gizchina trên Google Tin tức

Bạn có thích bài viết này? Cảm ơn các biên tập viên!

Dzherelo
Chia sẻ với bạn bè

Tôi luôn quan tâm đến công nghệ CNTT. Và vì hoạt động chuyên môn nhiều năm trước đây của tôi (đó là thiết kế và chuẩn bị trước khi in) là không thể nếu không có sự giúp đỡ của họ, nên mọi thứ được kết nối với máy tính (ví dụ: thu thập và nâng cấp "phần cứng", cũng như cấu hình) software ) Tôi luôn phải tự mình làm việc đó.

Chà, với sự xuất hiện của các thiết bị trong cuộc sống của chúng ta, phạm vi sở thích của tôi cũng mở rộng để bao gồm cả chúng.

Tôi thích nghiên cứu và phân tích khả năng của các thiết bị khác nhau và trong nhiều năm, trước khi mua bất kỳ thiết bị mới nào, tôi luôn nghiên cứu kỹ lưỡng và lâu dài khả năng của từng mẫu máy tiềm năng, dành khá nhiều thời gian và công sức để đọc các bài đánh giá, đánh giá và so sánh.

Phần thưởng cho thời gian của tôi thường là tôi thực sự tận dụng tối đa những gì tôi có thể nhận được trong phạm vi ngân sách của mình.

Đánh giá tác giả
(Chưa có đánh giá nào)
GizChina.Com.Ua

Báo cáo lỗi

Văn bản sẽ được gửi đến các biên tập viên của chúng tôi: