Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Yüksek voltaj her biri стадії Doluyor kalıntılar kalıcı, a kadar не досягне наступної напруги Pislya досягнення belirli parametreler, і, en sonunda, olmayacak tam dolu. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Tepkiniz nedir?
Serin
0
Serin
Mutlu
0
Mutlu
Sallama
0
Sallama
Ilginç
0
Ilginç
Üzücü
0
Üzücü
Öfkeli
0
Öfkeli
Google Haberler'de Gizchina'yı Читайте

Ne yapıyorsun? Подякуй редакції!

Dzherelo
Etkinliklerle İlgili Konuşmalar

Ben BT teknolojilerini biliyorum. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без ї х допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза" , а також налаштуванням софта ) bu benim için önemli bir şey.

Evet, bu çok güzel bir şey, bu da benim için en iyi çözümlerden biri.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних ристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь yeni, завжди дуже довго и ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу тривалу и копитку роботу, читаю огляди, відгуки та орівняння.

Bu, çok daha iyi bir şey olabilir, bu yüzden çok daha fazlası var. рамках запланованого мною бюджету.

Yazarı derecelendirin
(Bu çok güzel bir şey)
GizChina.Com.Ua