Xbox 20 taon mamaya: 32K sa 480fps

Продуктивність Sony PS5 і Xbox від Microsoft перевищує 10TPLOPS. Але розрекламована продуктивність 4K 60fps ненадійна, і лише параметри 1080p/60fps, як і раніше, зручні для гри. Отже, якою буде продуктивність ігрової консолі через 20 років? Microsoft нещодавно випустила відео, де демонструється продуктивність консолі Xbox 2042. Апаратного забезпечення, з яким вона поставляється, достатньо для запуску ігор з роздільною здатністю 32K і швидкістю 480 кадрів в секунду.

Згідно з баченням Microsoft, продуктивність майбутньої консолі Xbox досягне 1 екзафлопу. Це у 10 мільярдів разів більше, ніж у нас сьогодні. Наприкінці цього та на початку наступного року суперкомп’ютери наступного покоління в Китаї та США можуть вперше досягти рівня E. Але обсяг та енергоспоживання суперкомп’ютерів будуть надто високими.

Крім значно покращеної продуктивності, архітектура такого пристрою відрізнятиметься від архітектури традиційного електронного комп’ютера. Він буде використовувати квантовий комп’ютер, який може підтримувати надвисоку роздільну здатність до 32K, а частота кадрів у грі може досягати 240 або навіть 480 кадрів на секунду. Просто порахуйте самі, скільки разів він перевершує поточні ігри 1080p при 60 кадрах в секунду.

Xbox 2042 буде не тільки потужним, але й змінить весь ігровий процес. Гра досягне нульової затримки та не буде часу завантаження. Крім того, хост може синхронізуватися з різними системами, такими як ігри для хмар, за секунди.

v

Щобільше, майбутні ігри будуть показуватися голографічно, як сцени у науково-фантастичних фільмах. Це докорінно змінить ігровий процес.

Чи буде консоль Xbox дійсно мати таку потужну продуктивність через 20 років? Насправді ніхто не може гарантувати. Так що це лише просування Microsoft гри «Battlefield 2042».

Larangan ng digmaan 2042

Щодо останнього, то сьогодні PCGamer показали три нові оточення, які призначені для підтримки великих битв за участю до 128 гравців.

ito:

  • Renewal: Еклектична панорама єгипетської пустелі із сонячною електростанцією з одного боку та пишним дослідницьким центром на території.
  • Breakaway: Це в Антарктиді. Воно складається із морської платформи біля Морозного узбережжя та станції огляду, розташованої над полем бою. В цих умовах геймери борються в крижаних скелях і з них.
  • Discarded: Це затоплене село на західному узбережжі Індії. Ця карта дозволяє гравцям боротися всередині корабля, одночасно з нападом дирижаблів та танків.

Kung makakita ka ng error, mangyaring i-highlight ang isang piraso ng teksto at i-click Ctrl + Enter.

Ano ang iyong Reaksyon?
Malamig
0
Malamig
Masaya
0
Masaya
Pagkakalog
0
Pagkakalog
Kawili-wili
0
Kawili-wili
Malungkot
0
Malungkot
Galit
0
Galit
Basahin ang Gizchina sa Google News

Nagustuhan mo ba ang artikulo? Salamat sa mga editor!

Jerelo
Ibahagi sa mga kaibigan

Ako ay palaging interesado sa mga teknolohiya ng IT. At dahil ang aking nakaraang maraming taon ng propesyonal na aktibidad (na kung saan ay disenyo at pre-press paghahanda) ay hindi posible nang wala ang kanilang tulong, nangyari na ang lahat ng bagay na konektado sa mga computer (halimbawa, pagkolekta at pag-upgrade ng "hardware", pati na rin ang pag-configure ng software ) Palagi kong kailangang gawin ito sa aking sarili.

Well, sa pagdating ng mga gadget sa ating buhay, lumawak ang saklaw ng aking mga interes upang maisama rin sila.

Gusto kong pag-aralan at pag-aralan ang mga kakayahan ng iba't ibang mga device, at sa loob ng maraming taon, bago bumili ng bago, palagi kong pinag-aaralan ang mga kakayahan ng bawat potensyal na modelo sa loob ng mahabang panahon at maingat, gumugol ng mahaba at maingat na trabaho, magbasa ng mga review, review at paghahambing.

Ang gantimpala para sa oras na ginugol ay kadalasan na karamihan sa mga oras ay talagang nakukuha ko ang pinakamahusay sa kung ano ang maaari kong makuha sa loob ng aking badyet.

I-rate ang may-akda
(Wala pang rating)
GizChina.Com.Ua

Mag-ulat ng error

Tekstong ipapadala sa aming mga editor: