Ang Apple iPhone ay gagamit ng isang side-mounted fingerprint sensor

Протягом останніх кількох років Apple змінювала свої методи, щоб покращити свій біометричний досвід користувачів. Ми бачили, як Apple використовує фізичну кнопку «Додому», Touch ID та розпізнавання обличчя 3D ID.

У поточній лінійці продуктів iPhone лише Apple iPhone SE досі зберігає кнопку «Додому». Однак, схоже, ця ситуація зміниться досить скоро.

Є повідомлення про те, що Apple оновила демонстраційний образ патенту, пов’язаного з бічним відбитком пальця, два роки тому. Новий демонстраційний образ тепер показує стиль, схожий на iPhone, а не колишню плоску форму.

Простіше кажучи, на зображенні показано три стани екрана блокування: чекаючи розблокування, потім розблокування, а потім після розблокування.

v

У патенті чітко зазначається, що пристрій інтегрує кнопку живлення з датчиком розпізнавання відбитків пальців. Оскільки поточний iPad Air 4 вже випустив бічний відбиток пальця, є підстави вважати, що iPhone та інші продукти iPad з’являться незабаром.

Майже не викликає сумнівів, що iPhone SE нарешті відмовився від кнопки «Додому». Як найдешевша модель в лінійці продуктів для мобільних телефонів Apple, бічні відбитки пальців також допомагають зменшити витрати та відокремлюють її від лінійки цифрових продуктів iPhone. За словами Куо Мін-Чі, Apple все ще тестує підекранні датчики відбитків пальців.

Звичайно, ми не очікуємо, що цей майбутній Apple iPhone з бічним датчиком відбитків пальців буде флагманом. Якщо Apple повинна скористатися цим рішенням, можливо, це буде на його дешевшій серії iPhone SE. Можливо, iPhone SE 3 буде поставлятися з цією функцією.

Продаж iPhone 12 серії перевищує 100 мільйонів одиниць

Новий звіт Counterpoint Research показує, що продажі iPhone 12 серії зараз перевищують 100 мільйонів одиниць. Це перший суперцикл iPhone після iPhone 6, який є хвилею масових замін. Фактично, iPhone 12 серії перевищив позначку в 100 мільйонів одиниць у квітні цього року.

Це показує, що мета була досягнута протягом 7 місяців після випуску пристрою. IPhone 11, випущений у 2019 році, мав обсяг продажів понад 100 мільйонів і зайняв 9 місяців.

Того року iPhone 6 був менш як 7 місяців, а його продажі перевищили 100 мільйонів. Того року високий обсяг продажів iPhone 6 був обумовлений більшим екраном.

Цього разу в iPhone 12 споживачі в основному цінують нові функції, такі як мережа 5G та OLED-екран. У серії iPhone 12 модель Pro Max є першим вибором для багатьох клієнтів. Вона накопичила 29% частки ринку, тоді як iPhone 11 Pro Max має 25% частки ринку.

Ano ang iyong Reaksyon?
Malamig
0
Malamig
Masaya
0
Masaya
Pagkakalog
0
Pagkakalog
Kawili-wili
0
Kawili-wili
Malungkot
0
Malungkot
Galit
0
Galit
Basahin ang Gizchina sa Google News

Nagustuhan mo ba ang artikulo? Salamat sa mga editor!

Jerelo
Ibahagi sa mga kaibigan

Ako ay palaging interesado sa mga teknolohiya ng IT. At dahil ang aking nakaraang maraming taon ng propesyonal na aktibidad (na kung saan ay disenyo at pre-press paghahanda) ay hindi posible nang wala ang kanilang tulong, nangyari na ang lahat ng bagay na konektado sa mga computer (halimbawa, pagkolekta at pag-upgrade ng "hardware", pati na rin ang pag-configure ng software ) Palagi kong kailangang gawin ito sa aking sarili.

Well, sa pagdating ng mga gadget sa ating buhay, lumawak ang saklaw ng aking mga interes upang maisama rin sila.

Gusto kong pag-aralan at pag-aralan ang mga kakayahan ng iba't ibang mga device, at sa loob ng maraming taon, bago bumili ng bago, palagi kong pinag-aaralan ang mga kakayahan ng bawat potensyal na modelo sa loob ng mahabang panahon at maingat, gumugol ng mahaba at maingat na trabaho, magbasa ng mga review, review at paghahambing.

Ang gantimpala para sa oras na ginugol ay kadalasan na karamihan sa mga oras ay talagang nakukuha ko ang pinakamahusay sa kung ano ang maaari kong makuha sa loob ng aking badyet.

I-rate ang may-akda
(Wala pang rating)
GizChina.Com.Ua

Mag-ulat ng error

Tekstong ipapadala sa aming mga editor: