Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Mataas na boltahe bawat isa стадії naniningil labi permanente, hanggang не досягне наступної напруги pagkatapos досягнення tiyak mga parameter, і, sa wakas, hindi mangyayari puno na. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Ano ang iyong Reaksyon?
Malamig
0
Malamig
Masaya
0
Masaya
Pagkakalog
0
Pagkakalog
Kawili-wili
0
Kawili-wili
Malungkot
0
Malungkot
Galit
0
Galit
Basahin ang Gizchina sa Google News

Nagustuhan mo ba ang artikulo? Salamat sa mga editor!

Jerelo
Ibahagi sa mga kaibigan

Ako ay palaging interesado sa mga teknolohiya ng IT. At dahil ang aking nakaraang maraming taon ng propesyonal na aktibidad (na kung saan ay disenyo at pre-press paghahanda) ay hindi posible nang wala ang kanilang tulong, nangyari na ang lahat ng bagay na konektado sa mga computer (halimbawa, pagkolekta at pag-upgrade ng "hardware", pati na rin ang pag-configure ng software ) Palagi kong kailangang gawin ito sa aking sarili.

Well, sa pagdating ng mga gadget sa ating buhay, lumawak ang saklaw ng aking mga interes upang maisama rin sila.

Gusto kong pag-aralan at pag-aralan ang mga kakayahan ng iba't ibang mga device, at sa loob ng maraming taon, bago bumili ng bago, palagi kong pinag-aaralan ang mga kakayahan ng bawat potensyal na modelo sa loob ng mahabang panahon at maingat, gumugol ng mahaba at maingat na trabaho, magbasa ng mga review, review at paghahambing.

Ang gantimpala para sa oras na ginugol ay kadalasan na karamihan sa mga oras ay talagang nakukuha ko ang pinakamahusay sa kung ano ang maaari kong makuha sa loob ng aking badyet.

I-rate ang may-akda
(Wala pang rating)
GizChina.Com.Ua