ⓘ Huawei у ТОП-3 на ринку носимих пристроїв: частка продажів зросла на 50,7% за 2020 рік

У 2020 році Huawei зміцнила свої позиції на ринку носимих пристроїв, збільшивши частку продажів у штуках на 50,7%. Це свідчить про зростання інтересу користувачів до інтуїтивно зрозумілих рішень і першокласних гаджетів компанії.

Ринкові дані демонструють значне зростання цього сектора в часи пандемії, коли витрати на електроніку зросли, як і відсоток людей, котрі почали самостійно займатися спортом удома. Завдяки інноваціям Huawei демонструє помітні результати у цій сфері.

Лідер за зростанням обсягів продажів

Минулий рік став надзвичайно успішним з погляду продажів носимих пристроїв. Згідно з останнім звітом IDC щодо світового щоквартального трекингу носимих пристроїв (IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), компанія Huawei посідає третє місце на глобальному ринку та є гравцем, що розвивається значними темпами. Продажі компанії на цьому ринку зросли у штуках на 50,7%, а кількість постачань становить 43,5 млн носимих пристроїв.

Останні дані про частку ринку за четвертий квартал 2020 року чудово демонструють зусилля компанії. У регіоні CEE та Nordic фітнес-браслети і смарт-годинники охопили 22% ринку та посіли перше місце.

Huawei на ринку носимих пристроїв в Україні

В Україні кількість поставок носимих пристроїв Huawei у 2020 році зросла на 51%. Компанія входить у ТОП-5 виробників розумних годинників і браслетів, що представлені у понад 1 000 українських магазинів побутової техніки і гаджетів.

Інновації у носимих пристроях

Минулого року Huawei відкрила Huawei Health Lab. Лабораторія здоров’я є джерелом наукової інформації, необхідної для створення сучасних пристроїв для спорту та здорового способу життя. Вона має дві експериментальні зони: в одній за допомогою 25 видів випробувань тестують надійність усіх розумних носимих пристроїв. В іншій встановлено понад 20 випробувальних стендів для збирання даних. Вони використовуються для оптимізації алгоритмів, що аналізують якість виконання вправ і стан здоров’я користувача. Тільки продукти, які успішно пройшли тестування, виводяться на ринок і доступні споживачам. Тут тестувалися головні новинки минулого року від Huawei — розумні годинники Watch GT2 Pro і Huawei Watch Fit.

Huawei підтверджує своє лідерство в інноваціях

Huawei продовжує дотримуватися своєї довгострокової стратегії, спрямованої на постійні інвестиції у технологічні розробки, інновації та дослідження. Лише у 2019 році компанія інвестувала 15,3% прибутку — 131,7 млрд китайських юанів (приблизно 20,3 млрд доларів США) — у R&D-сферу, а за останні десятиріччя — понад 600 млрд китайських юанів (приблизно 92 млрд доларів США)

Ano ang iyong Reaksyon?
Malamig
0
Malamig
Masaya
0
Masaya
Pagkakalog
0
Pagkakalog
Kawili-wili
0
Kawili-wili
Malungkot
0
Malungkot
Galit
0
Galit
Basahin ang Gizchina sa Google News

Nagustuhan mo ba ang artikulo? Salamat sa mga editor!

Ibahagi sa mga kaibigan

Ako ay palaging interesado sa mga teknolohiya ng IT. At dahil ang aking nakaraang maraming taon ng propesyonal na aktibidad (na kung saan ay disenyo at pre-press paghahanda) ay hindi posible nang wala ang kanilang tulong, nangyari na ang lahat ng bagay na konektado sa mga computer (halimbawa, pagkolekta at pag-upgrade ng "hardware", pati na rin ang pag-configure ng software ) Palagi kong kailangang gawin ito sa aking sarili.

Well, sa pagdating ng mga gadget sa ating buhay, lumawak ang saklaw ng aking mga interes upang maisama rin sila.

Gusto kong pag-aralan at pag-aralan ang mga kakayahan ng iba't ibang mga device, at sa loob ng maraming taon, bago bumili ng bago, palagi kong pinag-aaralan ang mga kakayahan ng bawat potensyal na modelo sa loob ng mahabang panahon at maingat, gumugol ng mahaba at maingat na trabaho, magbasa ng mga review, review at paghahambing.

Ang gantimpala para sa oras na ginugol ay kadalasan na karamihan sa mga oras ay talagang nakukuha ko ang pinakamahusay sa kung ano ang maaari kong makuha sa loob ng aking badyet.

I-rate ang may-akda
(Wala pang rating)
GizChina.Com.Ua