Huawei та Honor знайшли нового поставника дисплеїв

202102visionox

Китайці знають краще, і вони намагаються триматися за своє, дивлячись всередину. Останнім часом американська заборона поширюється на різні китайські компанії. Спочатку це були Huawei та ZTE, тепер це Xiaomi. Це лише питання часу, коли більше китайських компаній приєднаються до списку заборонених.

З цією метою китайські компанії намагаються якомога більше уникати американських технологій. Зараз понад 80 китайських компаній, включаючи Huawei та Xiaomi, працюють разом для вдосконалення китайської чіп-індустрії. Згідно з нещодавніми повідомленнями, Huawei та Honor будуть протегувати Visionox (китайська компанія з виробництва дисплеїв) цього року.

За інформацією ланцюжка постачання Huawei, Visionox отримає великі замовлення AMOLED від Huawei та Honor цього року. Для Huawei він замовить понад 5 мільйонів дисплейних панелей. Honor n його частина дозволить замовити понад 10 мільйонів одиниць.

Компанія досить інноваційна і має кілька першочергових значень у назві. Перший дисплей з екранною камерою на ZTE Axon 20 – від Visionox. Крім того, дисплей з найвищою у світі частотою оновлення (144 Гц) також від Visionox. Ця компанія також має перший у цій галузі гіперболоїдний гнучкий екран для розумних годинників. Наразі в ланцюзі постачання є такі, як Xiaomi, ZTE, Huami, LG, Oppo, Motorola та інші.

v

Крім того, 29 січня Visionox (002387) відповів на запитання інвесторів на публічній платформі, сказавши, що продукція AMOLED, яку виробляє та продає компанія, широко використовується споживачами першої лінії.

Visionox ще має пройти довгий шлях

Китайські виробники OLED-панелей намагаються наздогнати південнокорейських виробників, таких як Samsung та LG. Наразі Samsung все ще випереджає китайських виробників на багато років. Однак ми всі знаємо, що сталося з ринком РК-панелей. Китайці захопили ринок, що змусило корейців кинути робити ЖК-панелі. Китайські виробники OLED-панелей, такі як BOE та Visionox, постійно зростають.

Згідно з повідомленнями, у другій половині 2019 року замовлення Xiaomi на Visionox становлять понад 1 млрд юанів (142,5 млн доларів). Крім того, останній звіт стверджує, що замовлення Huawei сягнуть 2,5 мільярда юанів (350 мільйонів доларів), це дуже багато. Представник продажів Visionox заявив, що замовлення дисплеїв компанії лише для Huawei перевищить 6 млрд. (855 млн. Доларів) у 2021 році. Відтоді Visionox анонсувала свою першу технологію екранних камер. ZTE – перша компанія, яка використовує цю технологію, але незабаром за нею підуть і інші провідні бренди.

Ano ang iyong Reaksyon?
Malamig
0
Malamig
Masaya
0
Masaya
Pagkakalog
0
Pagkakalog
Kawili-wili
0
Kawili-wili
Malungkot
0
Malungkot
Galit
0
Galit
Basahin ang Gizchina sa Google News

Nagustuhan mo ba ang artikulo? Salamat sa mga editor!

Ibahagi sa mga kaibigan

Ako ay palaging interesado sa mga teknolohiya ng IT. At dahil ang aking nakaraang maraming taon ng propesyonal na aktibidad (na kung saan ay disenyo at pre-press paghahanda) ay hindi posible nang wala ang kanilang tulong, nangyari na ang lahat ng bagay na konektado sa mga computer (halimbawa, pagkolekta at pag-upgrade ng "hardware", pati na rin ang pag-configure ng software ) Palagi kong kailangang gawin ito sa aking sarili.

Well, sa pagdating ng mga gadget sa ating buhay, lumawak ang saklaw ng aking mga interes upang maisama rin sila.

Gusto kong pag-aralan at pag-aralan ang mga kakayahan ng iba't ibang mga device, at sa loob ng maraming taon, bago bumili ng bago, palagi kong pinag-aaralan ang mga kakayahan ng bawat potensyal na modelo sa loob ng mahabang panahon at maingat, gumugol ng mahaba at maingat na trabaho, magbasa ng mga review, review at paghahambing.

Ang gantimpala para sa oras na ginugol ay kadalasan na karamihan sa mga oras ay talagang nakukuha ko ang pinakamahusay sa kung ano ang maaari kong makuha sa loob ng aking badyet.

I-rate ang may-akda
(Wala pang rating)
GizChina.Com.Ua

Mag-ulat ng error

Tekstong ipapadala sa aming mga editor: