Facebook Messenger отримає вбудовану функцію поділу рахунку

Meta оголосила про впровадження вбудованої функції поділу рахунків у своєму пропрієтарному додатку для обміну повідомленнями Facebook Messenger. Її тестування розпочнеться наступного тижня у США. Компанія вважає, що ця функція може бути корисною у таких ситуаціях, як поділ рахунку в ресторані або оплата оренди з сусідами по кімнаті.

Facebook Messenger отримає вбудовану функцію поділу рахунків

За допомогою нової функції користувачі зможуть просити гроші у людей просто в груповому чаті та бачити, хто вже заплатив за свою частку. Meta також додала нові ефекти доповненої реальності, які користувачі Facebook Messenger та Instagram можуть використовувати під час групових відеодзвінків. Три з них, у тому числі той, який імітує буферизацію, доступні вже зараз, а наступний буде доступний 6 грудня.

Нагадаємо, нещодавно компанія Meta представила звукові емодзі для фірмових додатків. Два з них надихнуті Stranger Things, новий сезон якого вийде наступного літа, а один грає уривок з Red Тейлор Свіфт.

Facebook зробить двофакторну автентифікацію обов’язковою для користувачів із групи високого ризику

Соціальна мережа Facebook заявила, що зробить двофакторну автентифікацію обов’язковою для найуразливіших облікових записів. Цей крок є частиною ініціативи Facebook Protect, яка спрямована на захист облікових записів людей із групи високого ризику, таких як політики, журналісти та правозахисники.

Facebook Protect був запущений у 2018 році та розширений напередодні виборів у США у 2020 році. Він пропонує більш надійні заходи безпеки для облікових записів з підвищеним ризиком злому, включаючи двофакторну автентифікацію та інші засоби захисту облікового запису, включаючи моніторинг потенційних загроз злому. Понад 1,5 мільйона користувачів вже мають право брати участь у програмі. До кінця року скористатися Facebook Protect зможуть мешканці понад 50 країн.

З 1,5 мільйона людей, підключених до Facebook Protect, близько 950 тисяч використовують двофакторну автентифікацію. Однак у соціальній мережі вважають, що нею повинні користуватися всі облікові записи з високим рівнем ризику, тому варто зробити його обов’язковим для таких облікових записів. Це означає, що якщо користувач, ідентифікований Facebook як схильний до високого ризику, не активує двофакторну автентифікацію після встановленого періоду — він не зможе отримати доступ до свого облікового запису.

Соцмережа стверджує, що користувачі не втратять доступ до своїх облікових записів назавжди, а тільки доти, доки не активують двофакторну аутентифікацію. Згідно з Facebook, це ключовий елемент мережевої безпеки, який не слід обговорювати, особливо у випадку публічних рахунків.

Facebook повідомив, що понад 90% користувачів мережі з високим рівнем ризику використали цю функцію на ранньому етапі тестування примусової активації двофакторної автентифікації.

Vad är din reaktion?
kyla
0
kyla
Lycklig
0
Lycklig
Shaking
0
Shaking
Intressant
0
Intressant
Sad
0
Sad
Arg
0
Arg
Läs Gizchina på Google News

Gillade du artikeln? Tack till redaktionen!

Dzherelo
Dela med vänner

Jag har alltid varit intresserad av IT-teknik. Och eftersom min tidigare många års yrkesverksamhet (som är design och pre-press-förberedelser) är omöjlig utan deras hjälp, hände det så att allt som var kopplat till datorer (till exempel att samla in och uppgradera "hårdvara", samt konfigurera programvara ) Jag var alltid tvungen att göra det själv.

Tja, med uppkomsten av prylar i våra liv, utökades sfären för mina intressen till att även omfatta dem.

Jag gillar att studera och analysera kapaciteten hos olika enheter, och i många år, innan jag köper något nytt, studerar jag alltid kapaciteten hos varje potentiell modell under lång tid och noggrant, spenderar ganska långt och mödosamt arbete, läser recensioner, recensioner och jämförelser.

Belöningen för den tid som spenderas är oftast att jag för det mesta verkligen får ut det bästa av det jag kan få inom min budget.

Betygsätt författaren
(Det finns inga betyg än)
GizChina.Com.Ua

Rapportera ett fel

Text som ska skickas till våra redaktioner: