Сенатори США знову вимагають повернути HONOR в чорний список

Через санкції США Huawei стикається з безліччю труднощів. Гоніння змусили її продати Honor, і бренд тепер позиціює себе як самостійний. Але не всі вважають, що цей продаж була продажем, а не юридичним ходом. Ряд сенаторів в Конгресі США сумнівалися, що Honor дійсно вийшла з-під протекторату Huawei й не співпрацювала з китайськими військовими.

Вони розглядають продаж Honor як розумний маневр, щоб вивести компанію з-під санкцій США, але як і раніше відбувається витік даних китайським військовим. Вони об’єдналися, щоб переконати Джо Байдена внести Honor в чорний список. Відповідний лист сенатори направили на адресу президента США.

Вони звернули увагу на те, що у Honor тепер є доступ до американських технологій і компонентів. Своїм маркетинговим ходом Пекін «ефективно уникнув критичного експортного контролю. Компанія продовжує становити загрозу національній безпеці США, і бездіяльність Міністерства торгівлі може створити прецедент, щоб уникнути покарання за неї, сигналізуючи опонентам, що США вичерпали свої можливості або силу волі».

Якою буде реакція адміністрації Джо Байдена і Міністерства торгівлі США, невідомо. Але є всі підстави говорити, що на горизонті маячить цілком реальна загроза для Honor опинитися під гнітом санкцій. Серія Honor 50 скоро вийде на світовий ринок, і агресивна риторика, яка виходить із США, може негативно вплинути на продажі пристроїв компанії за межами Китаю.

v

Ärade 50

Honor успішно відновлює свої позиції на китайському ринку смартфонів

Дослідження Counterpoint Technology Market Research передбачає, що бренд Honor зміцнює свої позиції на найбільшому у світі ринку смартфонів — Китаї.

Нагадаємо, що бренд Honor був змушений відокремитися від телекомунікаційного гіганта Huawei через суворі санкції з боку США. З того часу бренд Honor активізував свої дослідження і розробки та анонсував ряд продуктів, які завоювали популярність у споживачів.

В результаті серпневі продажі Honor в КНР підскочили на 18% в порівнянні з попереднім місяцем. Як уже зазначалося, це зробило компанію одним з найбільш гінких брендів в сегменті смартфонів.

Більш того, бренд Honor зміг обійти Xiaomi у продажу пристроїв на китайському ринку в кінці минулого місяця. У списку провідних постачальників бренд Honor посів третє місце з часткою близько 15%.

Смартфони Vivo є найпопулярнішими в Китаї — в серпні на частку цієї компанії доводилося приблизно 23%. На другому місці інший місцевий розробник — Oppo з оцінкою близько 21%.

Таким чином, три названі компанії контролюють майже 60% найбільшого у світі ринку смартфонів.

Vad är din reaktion?
kyla
0
kyla
Lycklig
0
Lycklig
Shaking
0
Shaking
Intressant
0
Intressant
Sad
0
Sad
Arg
0
Arg
Läs Gizchina på Google News

Gillade du artikeln? Tack till redaktionen!

Dzherelo
Dela med vänner

Jag har alltid varit intresserad av IT-teknik. Och eftersom min tidigare många års yrkesverksamhet (som är design och pre-press-förberedelser) är omöjlig utan deras hjälp, hände det så att allt som var kopplat till datorer (till exempel att samla in och uppgradera "hårdvara", samt konfigurera programvara ) Jag var alltid tvungen att göra det själv.

Tja, med uppkomsten av prylar i våra liv, utökades sfären för mina intressen till att även omfatta dem.

Jag gillar att studera och analysera kapaciteten hos olika enheter, och i många år, innan jag köper något nytt, studerar jag alltid kapaciteten hos varje potentiell modell under lång tid och noggrant, spenderar ganska långt och mödosamt arbete, läser recensioner, recensioner och jämförelser.

Belöningen för den tid som spenderas är oftast att jag för det mesta verkligen får ut det bästa av det jag kan få inom min budget.

Betygsätt författaren
(Det finns inga betyg än)
GizChina.Com.Ua

Rapportera ett fel

Text som ska skickas till våra redaktioner: