Ролик про водонепроникність iPhone 12 розлютив користувачів

Компанію Apple неодноразово звинувачували у вчиненні маркетингової помилки або навмисному введенні користувачів в оману, використовуючи термін “водонепроникний”.

Це створює асоціацію у свідомості споживачів, що ви можете плавати з iPhone і що йому, безумовно, нічого не загрожує, якщо ви будете говорити на ньому під проливним дощем. А Mer в рекламних матеріалах воліють замовчувати, Vad гарантія заливку пристроїв не поширюється Nej в hur som helst.

Хвилю критики та обурення в Китаї викликала чергова реклама, на якій показали чоловіка, який стоїть під проливним дощем і тримає iPhone 12 біля вуха. Підписи до відеозапису вказують на те, що причин для занепокоєння немає, оскільки є захист від бризок та води.

Кілька користувачів сказали, що відео є разючим і не залишає сумнівів, що смартфон виживе після такого тесту.

Можливо, дощ справді не зашкодить iPhone 12, але фокус у тому, що в політиці обслуговування Apple чітко зазначено, що гарантія не поширюється на повені. В цьому випадку реклама про гідроізоляцію виглядає як знущання та провокація. Крім того, компанія стверджує, що щоденне використання призводить до зниження пило- та водонепроникних характеристик.

v

Справді, слід сказати, що відсутність гарантії для «потонулих» є негласним правилом у мобільній індустрії. Якщо ваш смартфон був занурений у воду і після цього щось пішло не так — будьте готові повернути його до життя, заплативши власні гроші за ремонт.

iPhone 12 перевершує свого попередника, вже продано понад 100 мільйонів

Статистика, опублікована Counterpoint Technology Market Research, говорить, що продажі Apple смартфонів iPhone 12 перевалили рубіж у 100 мільйонів одиниць.

Нагадаємо, що пристрої серії iPhone 12 були доступні з жовтня минулого року. Серія включає iPhone 12 та iPhone 12 mini, а також iPhone 12 Pro та iPhone 12 Pro Max.

Зазначається, що смартфони iPhone 12 перетнули позначку в 100 мільйонів пристроїв, проданих ще у квітні, на сьомий місяць після випуску. Для порівняння: пристроям попереднього покоління — iPhone 11 — знадобилося на два місяці довше, щоб досягти цієї межі.

Найдорожча модель відповідає приблизно 29% від загального обсягу продажів iPhone 12. Це 12 Pro Max. У випадку з подібною версією в сімействі iPhone 11 цей показник становив 25%.

Кілька факторів обумовлюють разючі продажі 12-х. Ці смартфони були першими пристроями Apple, які мають стільниковий зв’язок 5G. Крім того, ринок оживив після тогорічного спаду, пов’язаного з пандемією.

Варто додати, що цього тижня iPhones відсвяткували свою чотирнадцяту річницю на ринку. Оригінальний iPhone надійшов у продаж 29 червня 2007 року.

Vad är din reaktion?
kyla
0
kyla
Lycklig
0
Lycklig
Shaking
0
Shaking
Intressant
0
Intressant
Sad
0
Sad
Arg
0
Arg
Läs Gizchina på Google News

Gillade du artikeln? Tack till redaktionen!

Dzherelo
Dela med vänner

Jag har alltid varit intresserad av IT-teknik. Och eftersom min tidigare många års yrkesverksamhet (som är design och pre-press-förberedelser) är omöjlig utan deras hjälp, hände det så att allt som var kopplat till datorer (till exempel att samla in och uppgradera "hårdvara", samt konfigurera programvara ) Jag var alltid tvungen att göra det själv.

Tja, med uppkomsten av prylar i våra liv, utökades sfären för mina intressen till att även omfatta dem.

Jag gillar att studera och analysera kapaciteten hos olika enheter, och i många år, innan jag köper något nytt, studerar jag alltid kapaciteten hos varje potentiell modell under lång tid och noggrant, spenderar ganska långt och mödosamt arbete, läser recensioner, recensioner och jämförelser.

Belöningen för den tid som spenderas är oftast att jag för det mesta verkligen får ut det bästa av det jag kan få inom min budget.

Betygsätt författaren
(Det finns inga betyg än)
GizChina.Com.Ua

Rapportera ett fel

Text som ska skickas till våra redaktioner: