Ігрові смартфони не користуються популярністю

У сегменті ігрових смартфонів з’явився новий гравець, який є агресивним конкурентом. Redmi випустив свій перший в історії ігровий смартфон, ігрову версію Redmi K40, кілька днів тому. І відтепер компанія, здається, знає, чому ігрові телефони не популярні. За словами Лу Вейбінга, генерального директора бренду Redmi, компанія займається ігровою сферою, щоб популяризувати її.

За його словами, ігрові смартфони не користуються популярністю, оскільки вони занадто дорогі. Він вважає, що нинішні продажі ігрових смартфонів не є великими через ціновий поріг. Крім того, він стверджує, що на ігрові смартфони немає псевдопопиту, а лише високі ціни. Він сказав:

«Сьогодні вартість одного процесора становить 10 доларів, а пам’ять або екран ще дорожчі. Існує також маркетингова вартість. Коли ми додамо ці витрати, буде дуже важко мати дешеві ігрові смартфони. Таким чином, популяризація ігрових смартфонів стає дуже складною»

Лу Вейбінг вважає, що у виробників ігрових мобільних телефонів виникають певні проблеми в їх напрямку та мисленні.

«Початкова вартість дуже дорога, і всі хотять продати за більші гроші. Це призвело до того, що продукт відхилявся від потреб користувача, тому нам тепер потрібно повернутися і витягнути його назад»

Redmi стверджує, що цього року продасть не менше 1,7 мільйона ігрових версій Redmi K40. Нагадаємо, що загальний обсяг продажів ігрових смартфонів від усіх виробників у Китаї становить близько 1,7 мільйона.

Чому Redmi приєднався до ігрового ринку?

Говорячи про причини виходу на ігровий ринок, Лу Вейбінг пояснив, що користувачі Redmi молодшають, особливо користувачі серії K. Основна частина цих користувачів мають 20 років, і вони проводять більше часу, граючи в ігри.

По-друге, Redmi вже деякий час спостерігає та досліджує категорію ігрових телефонів. Дані показують, що продаж ігрових телефонів на китайському ринку у 2020 році становитиме лише 1,6 – 1,7 мільйона одиниць. Крім того, ціна ігрових телефонів стане дорожчою.

Ігрова версія Redmi K40 поставляється з початковою ціною 1999 юанів (309 доларів США). Це робить його найдешевшим ігровим смартфоном на ринку. Окрім ціни, Лу Вейбінг також намагається вирішити кілька основних проблемних ситуацій сучасних ігрових телефонів. Цей смартфон має товщину всього 8,3 мм і важить всього 205 г. Це перемагає звичну тенденцію для ігрових смартфонів бути важкими та товстими.

Vad är din reaktion?
kyla
0
kyla
Lycklig
0
Lycklig
Shaking
0
Shaking
Intressant
0
Intressant
Sad
0
Sad
Arg
0
Arg
Läs Gizchina på Google News

Gillade du artikeln? Tack till redaktionen!

Dzherelo
Dela med vänner

Jag har alltid varit intresserad av IT-teknik. Och eftersom min tidigare många års yrkesverksamhet (som är design och pre-press-förberedelser) är omöjlig utan deras hjälp, hände det så att allt som var kopplat till datorer (till exempel att samla in och uppgradera "hårdvara", samt konfigurera programvara ) Jag var alltid tvungen att göra det själv.

Tja, med uppkomsten av prylar i våra liv, utökades sfären för mina intressen till att även omfatta dem.

Jag gillar att studera och analysera kapaciteten hos olika enheter, och i många år, innan jag köper något nytt, studerar jag alltid kapaciteten hos varje potentiell modell under lång tid och noggrant, spenderar ganska långt och mödosamt arbete, läser recensioner, recensioner och jämförelser.

Belöningen för den tid som spenderas är oftast att jag för det mesta verkligen får ut det bästa av det jag kan få inom min budget.

Betygsätt författaren
(Det finns inga betyg än)
GizChina.Com.Ua