Huawei виграла велику судову справу в Європі проти Chanel

Компанія Huawei та Chanel, французький розкішний будинок моди, виступили в суді через питання логотипу. Французька модна марка вважає, що новий логотип комп’ютерного обладнання Huawei дуже схожий на його давній логотип. Однак Генеральний суд Європейського Союзу сьогодні вирішив, що новий логотип Huawei для своїх комп’ютерних апаратних продуктів не вплине на Chanel. Суд вважає, що ніхто не буде плутати новий логотип Huawei з логотипом Chanel

Логотип торгової марки Huawei (зліва) та давній логотип Chanel (праворуч)

Це означає, що позов Chanel щодо захисту свого логотипу тимчасово закінчився безрезультатно. Chanel вважає, що логотип, який Huawei застосував до свого комп’ютерного обладнання в ЄС, занадто схожий на його логотип.

Сьогодні Генеральний суд Європейського Союзу в Люксембурзі вирішив: «Спірні торгові марки мають деяку подібність, але їх зовнішній вигляд сильно відрізняється. Особливо варто зазначити, що крива торгової марки Chanel є більш округлою, лінії товщі, а напрямок горизонтальним. Тоді як напрямок торгової марки Huawei вертикальний ".

У 2017 році Huawei подала заявку на захист торгової марки ЄС для свого логотипу, що використовується для комп’ютерного обладнання. Проти цього кроку виступила Chanel, заявивши, що “два переплетені півкільця” (логотип Huawei) схожі на захищений логотип. Логотип Chanel відомий завдяки своїй косметиці, парфумерії та одягу.

Щодо рішення суду сьогодні, офіційного коментаря від Chanel немає. Що стосується рішення, Chanel має право на апеляцію. У 2019 році Бюро інтелектуальної власності Європейського Союзу (IPO) відхилило виклик Chanel, заявивши, що не існує ризику плутанини між двома логотипами.

v

Huawei реєструє торгову марку HUAWEI COMBO

Huawei подала заявку на нову реєстрацію торгової марки HUAWEI COMBO 14 квітня компанія. Станом на сьогодні статус статусу торгової марки “обробляється”. Фраза “Combo” здається близькою до того, що використовуватиме автомобіль. У Opel Automobile вже є автомобіль Combo, який датується 2011 роком. Ми не знаємо, чи планує він використовувати цей “COMBO” для своєї лінійки автомобілів.

З усім тим, китайський виробник категорично заявив, що не буде робити машини. Однак він буде виготовляти компоненти, які знадобляться компаніям, що займаються розумними автомобілями. Компанія заявляє, що не буде конкурувати з такими, як Xiaomi та Baidu, які хочуть робити машини. Швидше, він буде співпрацювати з ними, щоб випустити ідеальні розумні машини на ринок.

Om du hittar ett fel, markera en text och klicka Ctrl + Enter.

Vad är din reaktion?
kyla
0
kyla
Lycklig
0
Lycklig
Shaking
0
Shaking
Intressant
0
Intressant
Sad
0
Sad
Arg
0
Arg
Läs Gizchina på Google News

Gillade du artikeln? Tack till redaktionen!

Dzherelo
Dela med vänner

Jag har alltid varit intresserad av IT-teknik. Och eftersom min tidigare många års yrkesverksamhet (som är design och pre-press-förberedelser) är omöjlig utan deras hjälp, hände det så att allt som var kopplat till datorer (till exempel att samla in och uppgradera "hårdvara", samt konfigurera programvara ) Jag var alltid tvungen att göra det själv.

Tja, med uppkomsten av prylar i våra liv, utökades sfären för mina intressen till att även omfatta dem.

Jag gillar att studera och analysera kapaciteten hos olika enheter, och i många år, innan jag köper något nytt, studerar jag alltid kapaciteten hos varje potentiell modell under lång tid och noggrant, spenderar ganska långt och mödosamt arbete, läser recensioner, recensioner och jämförelser.

Belöningen för den tid som spenderas är oftast att jag för det mesta verkligen får ut det bästa av det jag kan få inom min budget.

Betygsätt författaren
(Det finns inga betyg än)
GizChina.Com.Ua

Rapportera ett fel

Text som ska skickas till våra redaktioner: