Світовий ринок датчиків камер для смартфонів досягнув 15 мільярдів доларів у 2020 році, збільшившись на 13% у порівнянні з 2019. Ці дані містяться у звіті експертів аналітичної компанії Strategy Analytics.
Аналітики назвали найбільшого постачальника датчиків камер для смартфонів. Наприкінці року це продовжує залишатися Sony, якій належить 46% ринку в грошовому вираженні. Тоді у нас є Samsung System LSI та OmniVision Technologies. Отже, загалом три найкращі компанії займають майже 85% ринку. Діаграма нижче дає уявлення про розподіл ринку:
Пандемія майже не стримувала зростання ринку сенсорів камери, оскільки постачальники країн СНД спостерігали великий попит у виробників смартфонів, які агресивно застосовували датчики високої роздільної здатності та більший показник датчиків на різних рівнях смартфонів у 2020 році. Samsung, OmniVision та SK Hynix продовжували брати участь від Sony; оскільки постачальник втратив ключовий бізнес через санкції проти Huawei. Ми сподіваємось, що домінуванню Sony на ринку буде дедалі більше загрожувати зростальна конкуренція на ринку датчиків камер для смартфонів.
Стратегічна аналітика: Xiaomi стане третім найбільшим постачальником глобальних смартфонів у 2021 році
Згідно з останніми дослідженнями Strategy Analytics; глобальні постачання смартфонів відновляться + 6,5% YoY, досягнувши 1,38 млрд. одиниць у 2021 р. Зростання зумовлене головним чином покращеною економічною ситуацією в міру ослаблення пандемії COVID-19; зростальний запас застарілих смартфонів та оператор / постачальник наполягають на переході на 5G.
Абхілаш Кумар, аналітик смартфонів у Strategy Analytics, сказав: «У 2021 році ми вважаємо, що Xiaomi стане третім за величиною світовим постачальником смартфонів, що перевершує Huawei. Крім того, Xiaomi успішно працює на ринках Індії та Росії, а також була дуже агресивною в Центральній та Східній Європі та Західній Європі “.
Коментуючи регіональний прогноз китайських постачальників, Лінда Суй, старший директор Strategy Analytics: «2021 рік стане роком китайських постачальників смартфонів. Окрім того, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні in vivo, Xiaomi та OPPO стануть трійкою найкращих гравців, що керуються агресивним маркетингом; розширення відбитків каналів та конкурентоспроможних цін “.
У звіті також зазначається, що в Африці та на Близькому Сході Transsion обійде Samsung як найбільшого постачальника, а Samsung поступиться на друге місце. Крім того, Xiaomi підніметься на третє місце попереду Apple. Крім того, на західноєвропейських ринках Xiaomi закріпить свою позицію на третьому місці після Apple і Samsung.