Світові продажі електромобілів у 2020 році зросли на 39%

202102tesla 1536x1152 1

Експерти аналітичної компанії Canalys підбили підсумки 2020 року на світовому ринку електромобілів. За даними аналітиків, продажі у порівнянні з 2019 роком зросли на 39% і досягли 3,1 мільйона одиниць. Для порівняння, ринок легкових автомобілів у цілому скоротився на 14%. Експерти Canalys прогнозують, що до 2028 року продажі електромобілів зростуть до 30 мільйонів одиниць, а до 2030 року електромобілі становитимуть майже половину всіх легкових автомобілів, що продаються у світі.

Зазначимо, що у 2020 році частка електромобілів не досягла навіть 5% від усіх продажів нових автомобілів. Але очікується, що вже у 2021 році він перевищить 7%, що відповідатиме понад 5 мільйонам одиниць. Прогноз на період до кінця десятиліття чітко наведено на графіку.

Apple припиняє переговори щодо електричних автомобілів з Hyundai та Kia

Минулого тижня було багато чуток, що Apple обговорювала питання виробництва автомобілів Apple з Hyundai Motor та філією Hyundai Motor Kia. Однак зараз є повідомлення, що компанія призупинила ці обговорення. З усім тим, Apple також обговорює свої плани Apple Car з іншими виробниками автомобілів. Таким чином, Hyundai / Kia – не єдиний варіант Apple. Він може вирішити укласти угоди з іншими компаніями.

v

Ніккей раніше заявляв, що Apple веде переговори щонайменше з шістьма японськими автовиробниками щодо співпраці та виробничих відносин. На початку цього тижня CNBC також заявив, що Apple була близька до досягнення згоди з Kia. Оскільки Hyundai підтвердив свої обговорення з Apple на початку січня, переговори між Apple і Hyundai пройшли гладко. “Наскільки нам відомо, Apple веде переговори з низкою світових автовиробників, включаючи Hyundai Motors. Оскільки дискусії все ще перебувають на ранніх стадіях, рішення ще не прийнято ”. У компанії заявили. Лише через кілька годин Hyundai відкликав заяву та скасував згадування про Apple.

Оголошення Hyundai та інші докладні чутки про переговори Apple з автовиробниками викликали в Apple невдоволення. Згідно зі звітом Bloomberg, незрозуміло, чи можуть і коли обговорення між Apple та Hyundai відновитись. Однак кількість виробників, які насправді можуть задовольнити попит Apple, не велика.

Якщо вони врешті-решт відновлять переговори, Apple може врешті-решт співпрацювати з Kia. Японський виробник зрештою вироблятиме автомобілі Apple на американському заводі в Грузії. У Apple ще є трохи часу, щоб розібратися у своїх виробничих та виробничих планах, оскільки автомобілі Apple стануть офіційними не раніше ніж через 3 роки.

Ілон Маск намагався продати Tesla компанії Apple

Чутки про те, що глава Тесли Ілон Маск намагався продати його Apple, виявилися не просто чутками. Цю інформацію підтвердив сам Маск.

“У найтемніші дні програми Model 3 я звернувся до Тіма Кука, щоб обговорити можливість придбання компанією Tesla Tesla (за 1/10 нашої поточної вартості). Він відмовився взяти участь у зустрічі “.

Крім того, Маск поставив під сумнів правдивість нещодавнього звіту про “одноклітинну” батарею, яку Apple розробляє для свого електромобіля. Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Apple розраховує “кардинально” знизити вартість і збільшити дальність автомобіля, використовуючи нову структуру акумулятора на основі фосфату заліза літію (LFP).

Tesla вже використовує батареї LFP у своїх електричних транспортних засобах, але конструкція однієї комірки “неможлива”, оскільки отриманий акумулятор буде подавати занадто низьку напругу. Глава Tesla припускає, що акумулятор Apple все одно матиме сполучні елементи.

Vad är din reaktion?
kyla
0
kyla
Lycklig
0
Lycklig
Shaking
0
Shaking
Intressant
0
Intressant
Sad
0
Sad
Arg
0
Arg
Läs Gizchina på Google News

Gillade du artikeln? Tack till redaktionen!

Dela med vänner

Jag har alltid varit intresserad av IT-teknik. Och eftersom min tidigare många års yrkesverksamhet (som är design och pre-press-förberedelser) är omöjlig utan deras hjälp, hände det så att allt som var kopplat till datorer (till exempel att samla in och uppgradera "hårdvara", samt konfigurera programvara ) Jag var alltid tvungen att göra det själv.

Tja, med uppkomsten av prylar i våra liv, utökades sfären för mina intressen till att även omfatta dem.

Jag gillar att studera och analysera kapaciteten hos olika enheter, och i många år, innan jag köper något nytt, studerar jag alltid kapaciteten hos varje potentiell modell under lång tid och noggrant, spenderar ganska långt och mödosamt arbete, läser recensioner, recensioner och jämförelser.

Belöningen för den tid som spenderas är oftast att jag för det mesta verkligen får ut det bästa av det jag kan få inom min budget.

Betygsätt författaren
(Det finns inga betyg än)
GizChina.Com.Ua

Rapportera ett fel

Text som ska skickas till våra redaktioner: