Xbox через 20 років: 32K при 480fps

Продуктивність Sony PS5 і Xbox від Microsoft перевищує 10TPLOPS. Але розрекламована продуктивність 4K 60fps ненадійна, і лише параметри 1080p/60fps, як і раніше, зручні для гри. Отже, якою буде продуктивність ігрової консолі через 20 років? Microsoft нещодавно випустила відео, де демонструється продуктивність консолі Xbox 2042. Апаратного забезпечення, з яким вона поставляється, достатньо для запуску ігор з роздільною здатністю 32K і швидкістю 480 кадрів в секунду.

Згідно з баченням Microsoft, продуктивність майбутньої консолі Xbox досягне 1 екзафлопу. Це у 10 мільярдів разів більше, ніж у нас сьогодні. Наприкінці цього та на початку наступного року суперкомп’ютери наступного покоління в Китаї та США можуть вперше досягти рівня E. Але обсяг та енергоспоживання суперкомп’ютерів будуть надто високими.

Крім значно покращеної продуктивності, архітектура такого пристрою відрізнятиметься від архітектури традиційного електронного комп’ютера. Він буде використовувати квантовий комп’ютер, який може підтримувати надвисоку роздільну здатність до 32K, а частота кадрів у грі може досягати 240 або навіть 480 кадрів на секунду. Просто порахуйте самі, скільки разів він перевершує поточні ігри 1080p при 60 кадрах в секунду.

Xbox 2042 буде не тільки потужним, але й змінить весь ігровий процес. Гра досягне нульової затримки та не буде часу завантаження. Крім того, хост може синхронізуватися з різними системами, такими як ігри для хмар, за секунди.

v

Щобільше, майбутні ігри будуть показуватися голографічно, як сцени у науково-фантастичних фільмах. Це докорінно змінить ігровий процес.

Чи буде консоль Xbox дійсно мати таку потужну продуктивність через 20 років? Насправді ніхто не може гарантувати. Так що це лише просування Microsoft гри «Battlefield 2042».

Баттлефиелд КСНУМКС

Щодо останнього, то сьогодні PCGamer показали три нові оточення, які призначені для підтримки великих битв за участю до 128 гравців.

То:

  • Renewal: Еклектична панорама єгипетської пустелі із сонячною електростанцією з одного боку та пишним дослідницьким центром на території.
  • Breakaway: Це в Антарктиді. Воно складається із морської платформи біля Морозного узбережжя та станції огляду, розташованої над полем бою. В цих умовах геймери борються в крижаних скелях і з них.
  • Discarded: Це затоплене село на західному узбережжі Індії. Ця карта дозволяє гравцям боротися всередині корабля, одночасно з нападом дирижаблів та танків.

Ако пронађете грешку, означите део текста и кликните Цтрл + Ентер.

Каква је твоја реакција?
Хладан
0
Хладан
Срећан
0
Срећан
дрмање
0
дрмање
Занимљив
0
Занимљив
Тужан
0
Тужан
Љут
0
Љут
Прочитајте Гизцхина на Гоогле вестима

Да ли вам се допао чланак? Хвала уредницима!

Јерело
Подели са пријатељима

Одувек су ме занимале ИТ технологије. А пошто је моја претходна дугогодишња професионална делатност (а то је пројектовање и припрема за штампу) немогућа без њихове помоћи, десило се да све што је било повезано са рачунарима (нпр. прикупљање и надоградња „хардвера”, као и конфигурисање софтвер ) Увек сам то морао сам да радим.

Па, са појавом геџета у нашим животима, обим мојих интересовања се проширио и на њих.

Волим да проучавам и анализирам могућности разних уређаја, и дуги низ година, пре него што купим било шта ново, увек проучавам могућности сваког потенцијалног модела дуго и пажљиво, проводим прилично дуг и мукотрпан рад, читам рецензије, рецензије и поређења.

Награда за утрошено време је обично то што већину времена заиста добијем најбоље од онога што могу да добијем у оквиру свог буџета.

Оцените аутора
(Још нема оцена)
ГизЦхина.Цом.Уа

Пријавите грешку

Текст који треба послати нашим уредницима: