Xiaomi TV: №5 у світі та №1 у Китаї

Як ви вже знаєте, сьогодні Xiaomi Group оголосила про свої досягнення за другий квартал 2021 року. Лей Цзюнь також поділився відповідними даними: загальний дохід склав 87,8 млрд юанів (13,55 млрд доларів), збільшившись на 64%; чистий прибуток — 8,3 мільярда (1,28 мільярда доларів), зростання на 83%, скоригований чистий прибуток склав 6,3 мільярда (0,97 мільярда доларів), збільшившись на 87%, грошовий резерв становить 111,6 млрд юанів (17,23 млрд доларів).

Ці цифри вражають. Але для звичайних користувачів вони можуть бути не дуже цікавими. Замість цього ми припускаємо, що наших читачів більше цікавлять продажі смартфонів, постачанням телевізорів Xiaomi й аналогічними даними. Що стосується першого, ми вже говорили, що Xiaomi посіла перше місце у 22 глобальних маркерах і друге місце у світі. Так що щодо продуктів Xiaomi TV?

Як показує фінансовий звіт Xiaomi, витрати на дослідження і розробки в цьому кварталі склали 3,1 мільярда юанів (0,48 мільярда доларів), збільшившись на 56,5%. Глобальні активні користувачі MIUI досягли 454 мільйонів, в той час як щомісячні активні користувачі Xiao Ai вперше перевищили 100 мільйонів.

Варто відзначити, що телевізор Xiaomi займає перше місце в Китаї 10 кварталів поспіль.

v

Xiaomi TV Rocks

10 серпня компанія представила Xiaomi Mi TV 6 OLED. Вважається, що це перший OLED-телевізор для молоді. Що стосується ціни, то роздрібна ціна 55-дюймової версії становить 5699 юанів (878 доларів США).

Лу Вейбінг, генеральний менеджер бренду Redmi, сказав, що телевізор Xiaomi може створити нову ситуацію на ринку OLED-телевізорів. І, дивлячись на функції, які він пропонує, і на ціну, за яку він доступний, є всі підстави вважати, що слова Лу Вейбінга близькі до істини.

Ще у 2019 році Пан Цзютанг, партнер інвестиційного відділу Xiaomi, висловив свою думку, сказавши, що він вважає, що успіх Xiaomi в основному обумовлений такими трьома пунктами:

  • Підтримується сильною виробничим ланцюжком в Китаї;
  • Привабливість бренду Xiaomi та ефективність каналів збуту можуть заощадити 10-30% витрат на маркетинг / канали збуту в порівнянні з традиційними підприємствами;
  • Ефект масштабування витрат від стратегії вибухових продуктів Xiaomi, що спрощує ланцюжок постачання / готова продукція / матеріальні запаси, створювані великою кількістю моделей.

В цілому еволюція телевізорів Xiaomi дуже цікава з точки зору спостереження. Компанія почала виробляти продукти з великим екраном з 2013 року. А через 7-8 років вона могла б перевершити багатьох традиційних виробників телевізорів.

На цю мить їй немає аналогів в Китаї та Індії. І у світі вона увійшла в п’ятірку кращих. Це означає, що за короткий проміжок часу Xiaomi змогла обігнати багато гучних імен.

Каква је твоја реакција?
Хладан
0
Хладан
Срећан
0
Срећан
дрмање
0
дрмање
Занимљив
0
Занимљив
Тужан
0
Тужан
Љут
0
Љут
Прочитајте Гизцхина на Гоогле вестима

Да ли вам се допао чланак? Хвала уредницима!

Јерело
Подели са пријатељима

Одувек су ме занимале ИТ технологије. А пошто је моја претходна дугогодишња професионална делатност (а то је пројектовање и припрема за штампу) немогућа без њихове помоћи, десило се да све што је било повезано са рачунарима (нпр. прикупљање и надоградња „хардвера”, као и конфигурисање софтвер ) Увек сам то морао сам да радим.

Па, са појавом геџета у нашим животима, обим мојих интересовања се проширио и на њих.

Волим да проучавам и анализирам могућности разних уређаја, и дуги низ година, пре него што купим било шта ново, увек проучавам могућности сваког потенцијалног модела дуго и пажљиво, проводим прилично дуг и мукотрпан рад, читам рецензије, рецензије и поређења.

Награда за утрошено време је обично то што већину времена заиста добијем најбоље од онога што могу да добијем у оквиру свог буџета.

Оцените аутора
(Још нема оцена)
ГизЦхина.Цом.Уа

Пријавите грешку

Текст који треба послати нашим уредницима: