Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Висок напон сваки стадії пуњење остаје Трајан, све док не досягне наступної напруги после досягнення известан параметрима, і, коначно, неће се десити пуна. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Каква је твоја реакција?
Хладан
0
Хладан
Срећан
0
Срећан
дрмање
0
дрмање
Занимљив
0
Занимљив
Тужан
0
Тужан
Љут
0
Љут
Прочитајте Гизцхина на Гоогле вестима

Да ли вам се допао чланак? Хвала уредницима!

Јерело
Подели са пријатељима

Одувек су ме занимале ИТ технологије. А пошто је моја претходна дугогодишња професионална делатност (а то је пројектовање и припрема за штампу) немогућа без њихове помоћи, десило се да све што је било повезано са рачунарима (нпр. прикупљање и надоградња „хардвера”, као и конфигурисање софтвер ) Увек сам то морао сам да радим.

Па, са појавом геџета у нашим животима, обим мојих интересовања се проширио и на њих.

Волим да проучавам и анализирам могућности разних уређаја, и дуги низ година, пре него што купим било шта ново, увек проучавам могућности сваког потенцијалног модела дуго и пажљиво, проводим прилично дуг и мукотрпан рад, читам рецензије, рецензије и поређења.

Награда за утрошено време је обично то што већину времена заиста добијем најбоље од онога што могу да добијем у оквиру свог буџета.

Оцените аутора
(Још нема оцена)
ГизЦхина.Цом.Уа