Розпочато антимонопольне розслідування проти Facebook

Європейська комісія розпочне офіційне антимонопольне розслідування стосовно Facebook. Вона оцінить, чи не порушила Facebook добросовісну конкуренцію на ринку онлайн-реклами.

испада представники ЄС надіслали анкету Facebook та його конкурентам. ЄС запитує, чи не порушив Facebook мережу онлайн-реклами, рекламуючи послугу Marketplace (дозволяючи користувачам купувати та продавати товари у Facebook) безкоштовно своїм 2 мільярдам користувачів.

Наразі Facebook — єдина велика американська технологічна компанія, яка не підлягала антимонопольному розслідуванню в ЄС. Раніше Європейський Союз розпочав розслідування щодо Microsoft, Amazon, Apple і Google.

Троє високопоставлених людей, які добре знають про цю справу, заявили, що офіційне розслідування ЄС щодо Facebook може бути розпочате протягом декількох днів, хоча час ще обговорюється, і обсяг розслідування ще не остаточно визначений.

У відповідь Європейська Комісія відмовилася коментувати, а Facebook ще не дала коментарів. Але слід нагадати попередні заяви Facebook про те, що компанія розробляє послуги та продукти, дотримуючись законодавства ЄС.

v

Не тільки ЄС, не тільки Facebook

Насправді з 2019 року Європейська комісія звертає увагу на ділову практику Facebook і розпочала два попередніх розслідування проти Facebook. В основному, мова йшла про послуги з реклами та данні.

В одному з опитувань основна увага приділялася масивним даним, в той час, як в іншій – платформі онлайн-ринку (Marketplace), запущеній Facebook у 2016 році. 800 мільйонів користувачів приблизно в 70 країнах використовують цю платформу для купівлі та продажу товарів.

Під час розслідування Європейський Союз вимагав від Facebook велику кількість даних. Останній надав Європейській комісії щонайменше 315 000 документів загальної кількості приблизно 1,7 мільйона сторінок. Але пізніше Facebook подав до суду на Європейську комісію, стверджуючи, що дані, запитувані останньою під час розслідування, були надто широкими та перевищували необхідний обсяг, що може завдати шкоди конфіденційності користувачів.

Однак це має бути досить звичним явищем для Facebook. Ми маємо на увазі, що Великобританія також стикається з окремим антимонопольним розслідуванням. Управління у справах конкуренції та ринків вивчає, чи використовує Facebook дані, які він збирає, щоб підірвати конкурентів в Інтернет-рекламі.

Слід сказати, що Facebook – не єдина велика технологічна компанія, яку ЄС звинувачує. Зовсім недавно Маргрет Вестагер, виконавчий віцепрезидент ЄС, відповідальний за конкуренцію та цифрову політику, офіційно звинуватила Apple. Вона сказала, що Apple спотворює конкуренцію і стягує високі збори для конкурентних потокових послуг. Ще одна справа – ЄС минулого літа звинуватив Amazon, нібито він підірвав діяльність менших конкурентів на своїй платформі. ЄС вважає, що Coca-Cola також веде неконкурентоспроможну поведінку.

Каква је твоја реакција?
Хладан
0
Хладан
Срећан
0
Срећан
дрмање
0
дрмање
Занимљив
0
Занимљив
Тужан
0
Тужан
Љут
0
Љут
Прочитајте Гизцхина на Гоогле вестима

Да ли вам се допао чланак? Хвала уредницима!

Јерело
Подели са пријатељима

Одувек су ме занимале ИТ технологије. А пошто је моја претходна дугогодишња професионална делатност (а то је пројектовање и припрема за штампу) немогућа без њихове помоћи, десило се да све што је било повезано са рачунарима (нпр. прикупљање и надоградња „хардвера”, као и конфигурисање софтвер ) Увек сам то морао сам да радим.

Па, са појавом геџета у нашим животима, обим мојих интересовања се проширио и на њих.

Волим да проучавам и анализирам могућности разних уређаја, и дуги низ година, пре него што купим било шта ново, увек проучавам могућности сваког потенцијалног модела дуго и пажљиво, проводим прилично дуг и мукотрпан рад, читам рецензије, рецензије и поређења.

Награда за утрошено време је обично то што већину времена заиста добијем најбоље од онога што могу да добијем у оквиру свог буџета.

Оцените аутора
(Још нема оцена)
ГизЦхина.Цом.Уа

Пријавите грешку

Текст који треба послати нашим уредницима: