YouTube почав приховувати лічильник антипатій

YouTube – це найбільший у світі сервіс потокового відео, де кожен може знайти вміст на свій смак. Однак зробити це скоро стане набагато складніше – вся вина в новій суперечливій функції, яка дозволяє авторам приховувати лічильник антипатій під своїми відео (очевидно, не найуспішнішими).

Раніше була подібна можливість, але водночас лічильник вподобань був прихований, повністю знеособивши рейтинг відео для глядачів. Але тепер, коли функція буде розширена на весь YouTube, визначити якість запущеного відео перед переглядом стане набагато складніше. Раніше було достатньо поглянути на співвідношення симпатій / антипатій, яке, безсумнівно, буде однобічно приховано авторами поганого контенту.

 

У відповідь на відгуки авторів щодо благополуччя та цілеспрямованих кампаній, що не подобаються, ми тестуємо кілька нових дизайнів, які не відображають загальну кількість антипатій. Якщо ви берете участь у цьому невеликому експерименті, ви можете помітити один із цих проектів найближчими тижнями.
Творці, ви все одно зможете побачити точну кількість оцінок “подобається” та “не подобається” у YouTube Studio. Якщо ви перебуваєте в експерименті, глядачі можуть досі сподобатися або не сподобатися відео, щоб поділитися відгуками з творцями та допомогти налаштувати рекомендації, які ви бачите на YouTube.

Google зробить рекламу на YouTube майже неминучою

Багато, напевно, помічали, наскільки агресивною та настирливою стала реклама на YouTube за останні рік-два. І, судячи з нещодавно оновленої політики користування послугою, незабаром вона стане ще більш поширеною. Відповідно до нової політики, зараз жодне відео на YouTube не буде вільним від реклами; навіть якщо автор відео відмовився брати участь у партнерській програмі сервісу; і, відповідно, прибуток від переглядів. Звичайно, це викликало сум’яття не лише у глядачів; а також самих ютуберів, оскільки раніше реклама могла відображатися лише у цих відео; автори яких монетизують свої канали.

Google пояснює це необхідністю «постійних інвестицій для розвитку YouTube»; це означає, що всі гроші, зароблені за такий вид реклами, надходитимуть виключно Google. Зміни вже набули чинності в США; а з середини 2021 року вони почнуть діяти по всьому світу.

 

Каква је твоја реакција?
Хладан
0
Хладан
Срећан
0
Срећан
дрмање
0
дрмање
Занимљив
0
Занимљив
Тужан
0
Тужан
Љут
0
Љут
Прочитајте Гизцхина на Гоогле вестима

Да ли вам се допао чланак? Хвала уредницима!

Јерело
Подели са пријатељима

Одувек су ме занимале ИТ технологије. А пошто је моја претходна дугогодишња професионална делатност (а то је пројектовање и припрема за штампу) немогућа без њихове помоћи, десило се да све што је било повезано са рачунарима (нпр. прикупљање и надоградња „хардвера”, као и конфигурисање софтвер ) Увек сам то морао сам да радим.

Па, са појавом геџета у нашим животима, обим мојих интересовања се проширио и на њих.

Волим да проучавам и анализирам могућности разних уређаја, и дуги низ година, пре него што купим било шта ново, увек проучавам могућности сваког потенцијалног модела дуго и пажљиво, проводим прилично дуг и мукотрпан рад, читам рецензије, рецензије и поређења.

Награда за утрошено време је обично то што већину времена заиста добијем најбоље од онога што могу да добијем у оквиру свог буџета.

Оцените аутора
(Још нема оцена)
ГизЦхина.Цом.Уа