Світові продажі електромобілів у 2020 році зросли на 39%

202102tesla 1536x1152 1

Експерти аналітичної компанії Canalys підбили підсумки 2020 року на світовому ринку електромобілів. За даними аналітиків, продажі у порівнянні з 2019 роком зросли на 39% і досягли 3,1 мільйона одиниць. Для порівняння, ринок легкових автомобілів у цілому скоротився на 14%. Експерти Canalys прогнозують, що до 2028 року продажі електромобілів зростуть до 30 мільйонів одиниць, а до 2030 року електромобілі становитимуть майже половину всіх легкових автомобілів, що продаються у світі.

Зазначимо, що у 2020 році частка електромобілів не досягла навіть 5% від усіх продажів нових автомобілів. Але очікується, що вже у 2021 році він перевищить 7%, що відповідатиме понад 5 мільйонам одиниць. Прогноз на період до кінця десятиліття чітко наведено на графіку.

Apple припиняє переговори щодо електричних автомобілів з Hyundai та Kia

Минулого тижня було багато чуток, що Apple обговорювала питання виробництва автомобілів Apple з Hyundai Motor та філією Hyundai Motor Kia. Однак зараз є повідомлення, що компанія призупинила ці обговорення. З усім тим, Apple також обговорює свої плани Apple Car з іншими виробниками автомобілів. Таким чином, Hyundai / Kia – не єдиний варіант Apple. Він може вирішити укласти угоди з іншими компаніями.

v

Ніккей раніше заявляв, що Apple веде переговори щонайменше з шістьма японськими автовиробниками щодо співпраці та виробничих відносин. На початку цього тижня CNBC також заявив, що Apple була близька до досягнення згоди з Kia. Оскільки Hyundai підтвердив свої обговорення з Apple на початку січня, переговори між Apple і Hyundai пройшли гладко. “Наскільки нам відомо, Apple веде переговори з низкою світових автовиробників, включаючи Hyundai Motors. Оскільки дискусії все ще перебувають на ранніх стадіях, рішення ще не прийнято ”. У компанії заявили. Лише через кілька годин Hyundai відкликав заяву та скасував згадування про Apple.

Хиундаи-јева најава и друге детаљне гласине о Апплеовим преговорима са произвођачима аутомобила оставиле су Аппле незадовољан. Према извештају Блоомберга, нејасно је да ли би и када би разговори између Епла и Хјундаија могли да се наставе. Међутим, број произвођача који заиста могу да задовоље Аппле-ову потражњу није велики.

Ако на крају наставе преговоре, Аппле би могао да заврши партнерство са Киом. Јапански произвођач ће на крају производити Аппле аутомобиле у америчкој фабрици у Џорџији. Аппле још има времена да схвати своје производне и производне планове, јер Аппле аутомобили неће бити званични тек за 3 године.

Елон Муск је покушао да прода Теслу Апплеу

Гласине да је извршни директор Тесле Елон Муск покушавао да га прода Аппле-у испоставило се да су биле више од обичне гласине. Ову информацију је потврдио и сам Муск.

“У найтемніші дні програми Model 3 я звернувся до Тіма Кука, щоб обговорити можливість придбання компанією Tesla Tesla (за 1/10 нашої поточної вартості). Він відмовився взяти участь у зустрічі “.

Крім того, Маск поставив під сумнів правдивість нещодавнього звіту про “одноклітинну” батарею, яку Apple розробляє для свого електромобіля. Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Apple розраховує “кардинально” знизити вартість і збільшити дальність автомобіля, використовуючи нову структуру акумулятора на основі фосфату заліза літію (LFP).

Тесла већ користи ЛФП батерије у својим електричним возилима, али једноћелијски дизајн "није могућ" јер би настала батерија испоручила пренизак напон. Шеф Тесле сугерише да ће Апплеова батерија и даље имати спојне елементе.

Каква је твоја реакција?
Хладан
0
Хладан
Срећан
0
Срећан
дрмање
0
дрмање
Занимљив
0
Занимљив
Тужан
0
Тужан
Љут
0
Љут
Прочитајте Гизцхина на Гоогле вестима

Да ли вам се допао чланак? Хвала уредницима!

Подели са пријатељима

Одувек су ме занимале ИТ технологије. А пошто је моја претходна дугогодишња професионална делатност (а то је пројектовање и припрема за штампу) немогућа без њихове помоћи, десило се да све што је било повезано са рачунарима (нпр. прикупљање и надоградња „хардвера”, као и конфигурисање софтвер ) Увек сам то морао сам да радим.

Па, са појавом геџета у нашим животима, обим мојих интересовања се проширио и на њих.

Волим да проучавам и анализирам могућности разних уређаја, и дуги низ година, пре него што купим било шта ново, увек проучавам могућности сваког потенцијалног модела дуго и пажљиво, проводим прилично дуг и мукотрпан рад, читам рецензије, рецензије и поређења.

Награда за утрошено време је обично то што већину времена заиста добијем најбоље од онога што могу да добијем у оквиру свог буџета.

Оцените аутора
(Још нема оцена)
ГизЦхина.Цом.Уа

Пријавите грешку

Текст који треба послати нашим уредницима: