Facebook втратив популярність

Ще у березні група дослідників підготувала звіт для внутрішнього використання у Facebook. Нещодавні дослідження показали, що послуги компанії роками втрачають популярність серед підлітків.

З’ясувалося, що час, проведений американськими підлітками в екосистемі Facebook, скоротився на 16% у порівнянні з минулим роком, люди похилого віку також стали проводити в соціальній мережі на 5% менше часу. На додаток, кількість нових підлітків, що реєструються онлайн, скорочується.

Також стало відомо, що до 2000 року обліковий запис у мережі створювали жителі США, які перебувають у віці від 19 до 20 років. За сучасними даними включення людей до соціальної мережі Facebook відбувається значно пізніше, у віці 24 або 25 років, якщо відбувається взагалі.

Аналіз внутрішнього збору документів показав, що молоді люди все менше часу проводять у соціальній мережі, все менше і менше людей серед молодого покоління хочуть створити обліковий запис Facebook, багато нових облікових записів підлітків є дублікатами, створеними теперішніми користувачами, а самі користувачі створюють менше повідомлень. Водночас дослідники не можуть дати точної відповіді, чому падає популярність сервісів і як подолати тенденцію, що склалася.

За словами представника Facebook Джо Осборна, продукти компанії, як і раніше, широко використовуються підлітками, але вже давно спостерігається зростання конкуренції з боку таких сервісів, як Snapchat і TikTok.

v

Facebook med najstniki izgublja priljubljenost

Facebook втрачає популярність серед американських підлітків, принаймні з початку 2016 року. Для створення продуктів, орієнтованих на молодь, створено так звану «Команда підлітків», яка займається розробкою нових рішень. Проте, за словами Майкла Сеймана, котрий у команді з 18 років: “Вся компанія намагалася зрозуміти покоління, частиною якого вона не була”.

Попри такі спроби, статистика показує, що підлітки все менш активно використовують свої облікові записи. У дослідженні згадується, що компанія не дає молодим людям вагомих причин приєднатися до їхніх соціальних мереж. У нещодавньому дослідженні використання соціальних мереж молодими людьми Facebook посів перше місце лише в одній категорії — «Отримання інформації про місцеві події та спілкування з людьми у цьому районі».

Також з’ясувалося, що підлітки можуть перешкоджати збільшенню кількості користувачів. За даними компанії, вони сильно впливають на інтернет-уподобання своїх молодших братів і сестер, які копіюють їхні моделі поведінки, наприклад, що і як часто розміщувати в Instagram. Втративши інтерес до Facebook підлітки можуть позбавити інтересу до нього наступне покоління.

Ми знаємо, що у серпні TikTok обійшов Facebook у порівнянні з результатами за аналогічний період минулого року. Він став додатком для соціальних мереж, що завантажують найбільше.

Kakšna je tvoja reakcija?
Cool
0
Cool
Srečno
0
Srečno
tresenje
0
tresenje
Zanimivo
0
Zanimivo
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Preberite Gizchina na Google News

Vam je bil članek všeč? Hvala urednikom!

Jerelo
Deli s prijatelji

Vedno so me zanimale IT tehnologije. In ker moja dosedanja dolgoletna poklicna dejavnost (to je oblikovanje in priprava za tisk) ni mogoča brez njihove pomoči, se je zgodilo, da je vse, kar je bilo povezano z računalniki (na primer zbiranje in posodabljanje "strojne opreme", pa tudi konfiguriranje programske opreme ) Vedno sem moral to narediti sam.

No, s pojavom pripomočkov v naših življenjih se je področje mojega zanimanja razširilo tudi nanje.

Rad preučujem in analiziram zmogljivosti različnih naprav in že vrsto let, preden kupim nekaj novega, vedno dolgo in natančno preučujem zmogljivosti vsakega potencialnega modela, opravim dolgo in mukotrpno delo, preberem ocene, ocene in primerjave.

Nagrada za moj čas je običajno ta, da večino časa res dobim najboljše od tega, kar lahko dobim v okviru svojega proračuna.

Ocenite avtorja
( 1 ocena, povprečje 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Prijavite napako

Besedilo, ki ga bomo poslali našemu uredniku: