Apple je bil tožen, češ da so nedavne posodobitve iOS-a poškodovale nekatere modele iPhone, zmanjšale njihovo zmogljivost in življenjsko dobo baterije. V tožbi piše, da je veliko uporabnikov pametnih telefonov Apple po nadgradnji na iOS 14.5, iOS 14.5.1 in iOS 14.6 doživelo omejitve zmogljivosti in hitrejšo izpraznitev baterije.
Позивач намагався встановити зв’язок між зменшеним часом автономної роботи та помилками в програмному забезпеченні, а також довести заплановане застаріння iPhone. Відзначається, що зниження продуктивності пристроїв напередодні випуску нових продуктів дозволяє Apple збільшити попит на нові iPhone з кращою продуктивністю та часом автономної роботи. Тут варто зазначити, що випуск iOS 14.5 та 14.6 не передував випуску нових моделей iPhone — вони повинні з’явитися лише восени.
Predvideno je, da bo tožba postala razredna. Trenutno tožnik zahteva sodno prepoved Applovih dejanj pri omejevanju starejših iPhonov in želi tudi odškodnino za domnevno škodo.
Pritožba tudi ugotavlja, da Apple uporabnikom ne dovoljuje namestitve varnostnih popravkov za iOS brez nadgradnje na novo različico operacijskega sistema. Vendar pa je dobesedno predvčerajšnjim kalifornijsko podjetje napovedalo, da bo kmalu spremenilo to politiko.
Apple bo razširil možnosti promocije aplikacij v App Store
Apple je napovedal številne spremembe v trgovini App Store, ki so namenjene razširitvi zmožnosti razvijalcev aplikacij. Podjetje bo uvedlo A/B testiranje storitve in dodalo razdelek »Dogodki« za oglaševanje novih inovacij aplikacij. Piše o tem TechCrunch.
A / B тестування – це тип маркетингових досліджень, що дозволяє розробникам продуктів вибрати найкращі зміни для своєї аудиторії, пропонуючи кілька варіантів виконання для порівняння. За допомогою нового інструменту розробники зможуть створювати різні сторінки своїх послуг, які будуть відрізнятися за змістом: скриншоти, відео та навіть значки. З їх допомогою автори зможуть вибрати найбільш бажаний варіант дизайну.
Podjetje bo uvedlo tudi sistem promocije posodobitev v aplikaciji. Za to bo Apple ustvaril razdelek Spotlight, ki bo opisal najnovejši razvoj storitev, ki jih uporablja lastnik naprave. Pred tem je uporabnik lahko izvedel o njih le, če se je naročil na obvestila razvijalca. Poleg tega bo gradnik App Store začel prikazovati prihajajoče dogodke na začetnem zaslonu vaše naprave.
Apple je delil tudi svojo statistiko App Store. Družba je povedala, da več kot 600 milijonov ljudi uporablja njene storitve vsak teden. Predstavitev je tudi opozorila, da so razvijalci prejeli več kot 230 milijard dolarjev v življenjski dobi App Store. IT-velikan je s tem opozoril na ogromne možnosti ustvarjalcev aplikacij, očitno pa je bil to javni odziv na tožbo Epic Games, ki nasprotuje 30-odstotni proviziji v App Store.