Apple je uradno izdal iOS 14.5 in to ni dobra novica za Facebook. To je zato, ker sistem od razvijalcev aplikacij zahteva, da pridobijo soglasje uporabnikov, preden jim sledijo. Čeprav je Facebook temu nasprotoval, mu ni preostalo drugega, kot da upošteva. Ob vsem tem Facebook ne odneha in bo naredil vse, da pridobi soglasje uporabnikov.
Якщо ви працюєте на iOS 14.5 і відкрили програму Facebook або Instagram, ви побачите повідомлення що спливає. У цьому повідомленні Facebook пояснює, що iOS 14.5 вимагає від розробників отримання згоди користувачів перед відстеженням деяких даних пристрою для покращення доставлення оголошень. Компанія також заявляє, що користувачі отримають вигоду від цього збору даних з трьох аспектів. Помітно, ми можемо побачити другий пункт, де компанія каже: “Допоможіть зберегти Facebook безплатно”. Це також стосується програми Instagram.
Kaj točno to pomeni? Trenutno ne vemo, toda Facebook ima očitno načrt. Vendar trenutno nič ne kaže, da namerava Facebook ponuditi plačljivo različico aplikacije. Če pa Facebook ne more ustvariti prihodka s ciljanim oglaševanjem, bo ustvaril prihodek na drug način.
Čez nekaj tednov se bo pojavilo sporočilo o opomniku Facebook
Po navedbah podjetja se bo to sporočilo pojavilo v naslednjih dneh ali tednih. To velja tudi za aplikacijo Instagram. Vendar uporabniki aplikacije Facebook trenutno morda ne bodo videli tega pojavnega sporočila. Ker je to nenehna bitka med obema podjetjema in dejansko sta drug drugega močno kritizirala glede tega vprašanja.
На думку Facebook, нові налаштування конфіденційності Apple “вб’ють” багато малих підприємств. Це тому, що він більше не зможе розміщувати цільову рекламу для цих підприємств. Багато з цих підприємств покладаються на рекламу в Facebook для зростання. У своєму повідомленні в блозі компанія стверджує, що: «Нова інформація про нагадування Apple показує, що вона забороняє персоналізовану рекламу та конфіденційність, але насправді ми можемо мати й те, і інше ».
V preteklosti večina sporov med velikimi podjetji zaradi prilagajanja politik platforme ni imela nič skupnega s potrošniki. S pošiljanjem opomnikov uporabnikom pa so bile milijarde Facebookovih uporabnikov prisiljene neposredno sodelovati v težkem javnem boju med podjetjem in Applom glede sprememb nastavitev zasebnosti.