Xbox o 20 rokov neskôr: 32K pri 480 snímkach za sekundu

Продуктивність Sony PS5 і Xbox від Microsoft перевищує 10TPLOPS. Але розрекламована продуктивність 4K 60fps ненадійна, і лише параметри 1080p/60fps, як і раніше, зручні для гри. Отже, якою буде продуктивність ігрової консолі через 20 років? Microsoft нещодавно випустила відео, де демонструється продуктивність консолі Xbox 2042. Апаратного забезпечення, з яким вона поставляється, достатньо для запуску ігор з роздільною здатністю 32K і швидкістю 480 кадрів в секунду.

Згідно з баченням Microsoft, продуктивність майбутньої консолі Xbox досягне 1 екзафлопу. Це у 10 мільярдів разів більше, ніж у нас сьогодні. Наприкінці цього та на початку наступного року суперкомп’ютери наступного покоління в Китаї та США можуть вперше досягти рівня E. Але обсяг та енергоспоживання суперкомп’ютерів будуть надто високими.

Крім значно покращеної продуктивності, архітектура такого пристрою відрізнятиметься від архітектури традиційного електронного комп’ютера. Він буде використовувати квантовий комп’ютер, який може підтримувати надвисоку роздільну здатність до 32K, а частота кадрів у грі може досягати 240 або навіть 480 кадрів на секунду. Просто порахуйте самі, скільки разів він перевершує поточні ігри 1080p при 60 кадрах в секунду.

Xbox 2042 буде не тільки потужним, але й змінить весь ігровий процес. Гра досягне нульової затримки та не буде часу завантаження. Крім того, хост може синхронізуватися з різними системами, такими як ігри для хмар, за секунди.

v

Щобільше, майбутні ігри будуть показуватися голографічно, як сцени у науково-фантастичних фільмах. Це докорінно змінить ігровий процес.

Чи буде консоль Xbox дійсно мати таку потужну продуктивність через 20 років? Насправді ніхто не може гарантувати. Так що це лише просування Microsoft гри «Battlefield 2042».

Battlefield 2042

Щодо останнього, то сьогодні PCGamer показали три нові оточення, які призначені для підтримки великих битв за участю до 128 гравців.

to:

  • Renewal: Еклектична панорама єгипетської пустелі із сонячною електростанцією з одного боку та пишним дослідницьким центром на території.
  • Breakaway: Це в Антарктиді. Воно складається із морської платформи біля Морозного узбережжя та станції огляду, розташованої над полем бою. В цих умовах геймери борються в крижаних скелях і з них.
  • Discarded: Це затоплене село на західному узбережжі Індії. Ця карта дозволяє гравцям боротися всередині корабля, одночасно з нападом дирижаблів та танків.

Ak nájdete chybu, zvýraznite časť textu a kliknite Ctrl + Enter.

Aká je tvoja reakcia?
chladný
0
chladný
Šťastný
0
Šťastný
trasenie
0
trasenie
zaujímavý
0
zaujímavý
Smutný
0
Smutný
Nahnevaný
0
Nahnevaný
Prečítajte si Gizchinu v službe Google News

Páčil sa vám článok? Ďakujeme redakcii!

Dzherelo
Zdielať s priateľmi

Vždy som sa zaujímal o IT technológie. A keďže moja doterajšia dlhoročná odborná činnosť (čo je dizajn a predtlačová príprava) nie je možná bez ich pomoci, tak sa stalo, že všetko, čo súviselo s počítačmi (napríklad zbieranie a modernizácia „hardvéru“, ako aj napr. konfigurácia softvéru) Vždy som to musel robiť sám.

No a s príchodom vychytávok do našich životov sa okruh mojich záujmov rozšíril aj o ne.

Rád študujem a analyzujem možnosti rôznych zariadení a po mnoho rokov, pred nákupom čohokoľvek nového, vždy dlho a starostlivo študujem možnosti každého potenciálneho modelu, trávim dosť dlhou a usilovnou prácou, čítam recenzie, recenzie. a prirovnania.

Odmenou za môj čas je zvyčajne to, že väčšinou naozaj dostanem to najlepšie, čo môžem v rámci svojho rozpočtu získať.

Ohodnoťte autora
(Zatiaľ nie sú žiadne hodnotenia)
GizChina.Com.Ua

Nahlásiť chybu

Text na odoslanie našej redakcii: