Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Vysoké napätie každý стадії зарядки zvyšky trvalé, kým не досягне наступної напруги po досягнення istý parametre, і, konečne, sa nestane plný. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Aká je tvoja reakcia?
chladný
0
chladný
Šťastný
0
Šťastný
trasenie
0
trasenie
zaujímavý
0
zaujímavý
Smutný
0
Smutný
Nahnevaný
0
Nahnevaný
Prečítajte si Gizchinu v službe Google News

Páčil sa vám článok? Ďakujeme redakcii!

Dzherelo
Zdielať s priateľmi

Vždy som sa zaujímal o IT technológie. A keďže moja doterajšia dlhoročná odborná činnosť (čo je dizajn a predtlačová príprava) nie je možná bez ich pomoci, tak sa stalo, že všetko, čo súviselo s počítačmi (napríklad zbieranie a modernizácia „hardvéru“, ako aj napr. konfigurácia softvéru) Vždy som to musel robiť sám.

No a s príchodom vychytávok do našich životov sa okruh mojich záujmov rozšíril aj o ne.

Rád študujem a analyzujem možnosti rôznych zariadení a po mnoho rokov, pred nákupom čohokoľvek nového, vždy dlho a starostlivo študujem možnosti každého potenciálneho modelu, trávim dosť dlhou a usilovnou prácou, čítam recenzie, recenzie. a prirovnania.

Odmenou za môj čas je zvyčajne to, že väčšinou naozaj dostanem to najlepšie, čo môžem v rámci svojho rozpočtu získať.

Ohodnoťte autora
(Zatiaľ nie sú žiadne hodnotenia)
GizChina.Com.Ua