Twitter spustí platené predplatné za 2,99 $ mesačne

Представники соціальної мережі Twitter раніше підтвердили можливість платної підписки на платформі, яка відкриє доступ до додаткових функцій. Зараз дослідниця додатків Джейн Маньчун Вонг розкрила деякі подробиці щодо майбутнього сервісу. Згідно з повідомленнями, платна підписка буде називатися Twitter Blue і коштуватиме 2,99 долара на місяць.

Як і слід було очікувати, платна підписка відкриє доступ до додаткових функцій. На цей час ми знаємо про функцію скасування надсилання твітів, а також можливість організації твітів у колекції. Також можливо, що Twitter працює над багаторівневою моделлю підписки, в рамках якої можна буде отримати доступ до деяких інших преміумопцій. Чиновники соціальної мережі відмовились коментувати це питання.

Ми не можемо виключити можливість того, що Twitter об’єднає нову підписку з нещодавно придбаною послугою Scroll, яка за 5 доларів на місяць дозволяє користувачам переглядати вміст на партнерських сайтах без реклами. Разом із придбанням Scroll соціальна мережа оголосила про закриття Nuzzel, сервісу Scroll, який щодня надсилав користувачам огляди найкращих новин зі своїх стрічок у Twitter. Варто відзначити, що колишній генеральний директор Scroll Тоні Хейл, який зараз входить до групи розробників продуктів у Twitter, написав у своєму акаунті в день придбання Scroll, що послуга “інтегрується в підписки на Twitter пізніше цього року”. Це свідчить про те, що одним із преміумваріантів підписки на Twitter Blue буде можливість перегляду вмісту без реклами.

На цей час невідомо, коли платна підписка в соціальній мережі Twitter може стати доступною для користувачів платформи.

v

Розробники Twitter дотримуються нових правил iOS

З запуском iOS 14.5 нова політика конфіденційності Apple набула чинності — вимагати від розробників додатків iOS отримання явного дозволу від користувачів на збір даних для розміщення персоналізованої реклами. Одним з останніх, хто поповнив ряди програм, що відповідають новим правилам, став Twitter у версії iOS, в якому була пропозиція активувати функцію відстеження активності користувачів.

Компанія також надає посилання на пост підтримки у Twitter у довідковому центрі, що пояснює, чому потрібно запитувати дозвіл для відстеження активності користувачів. Також є посилання на поточну політику конфіденційності Apple і пояснення того, що відбувається, коли ви активуєте або деактивуєте цю опцію.

Попри незадоволення великих рекламодавців новою політикою Apple, вона користується популярністю серед звичайних користувачів. Деякі джерела говорять, що близько 96% користувачів iOS у США відмовляються активувати функцію відстеження. Схоже, рекламодавцям доведеться шукати нові способи збору даних для обслуговування користувачів за допомогою персоналізованої реклами.

Aká je tvoja reakcia?
chladný
0
chladný
Šťastný
0
Šťastný
trasenie
0
trasenie
zaujímavý
0
zaujímavý
Smutný
0
Smutný
Nahnevaný
0
Nahnevaný
Prečítajte si Gizchinu v službe Google News

Páčil sa vám článok? Ďakujeme redakcii!

Dzherelo
Zdielať s priateľmi

Vždy som sa zaujímal o IT technológie. A keďže moja doterajšia dlhoročná odborná činnosť (čo je dizajn a predtlačová príprava) nie je možná bez ich pomoci, tak sa stalo, že všetko, čo súviselo s počítačmi (napríklad zbieranie a modernizácia „hardvéru“, ako aj napr. konfigurácia softvéru) Vždy som to musel robiť sám.

No a s príchodom vychytávok do našich životov sa okruh mojich záujmov rozšíril aj o ne.

Rád študujem a analyzujem možnosti rôznych zariadení a po mnoho rokov, pred nákupom čohokoľvek nového, vždy dlho a starostlivo študujem možnosti každého potenciálneho modelu, trávim dosť dlhou a usilovnou prácou, čítam recenzie, recenzie. a prirovnania.

Odmenou za môj čas je zvyčajne to, že väčšinou naozaj dostanem to najlepšie, čo môžem v rámci svojho rozpočtu získať.

Ohodnoťte autora
(Zatiaľ nie sú žiadne hodnotenia)
GizChina.Com.Ua

Nahlásiť chybu

Text na odoslanie našej redakcii: