Компанія Huawei та Chanel, французький розкішний будинок моди, виступили в суді через питання логотипу. Французька модна марка вважає, що новий логотип комп’ютерного обладнання Huawei дуже схожий на його давній логотип. Однак Генеральний суд Європейського Союзу сьогодні вирішив, що новий логотип Huawei для своїх комп’ютерних апаратних продуктів не вплине на Chanel. Суд вважає, що ніхто не буде плутати новий логотип Huawei з логотипом Chanel
Це означає, що позов Chanel щодо захисту свого логотипу тимчасово закінчився безрезультатно. Chanel вважає, що логотип, який Huawei застосував до свого комп’ютерного обладнання в ЄС, занадто схожий на його логотип.
Сьогодні Генеральний суд Європейського Союзу в Люксембурзі вирішив: «Спірні торгові марки мають деяку подібність, але їх зовнішній вигляд сильно відрізняється. Особливо варто зазначити, що крива торгової марки Chanel є більш округлою, лінії товщі, а напрямок горизонтальним. Тоді як напрямок торгової марки Huawei вертикальний ».
У 2017 році Huawei подала заявку на захист торгової марки ЄС для свого логотипу, що використовується для комп’ютерного обладнання. Проти цього кроку виступила Chanel, заявивши, що “два переплетені півкільця” (логотип Huawei) схожі на захищений логотип. Логотип Chanel відомий завдяки своїй косметиці, парфумерії та одягу.
Относительно решения суда сегодня официального комментария от Chanel нет. Что касается решения, то Chanel имеет право на апелляцию. В 2019 году Бюро интеллектуальной собственности Европейского Союза (IPO) отклонило вызов Chanel, заявив, что не существует риска путаницы между двумя логотипами.
Huawei регистрирует торговую марку HUAWEI COMBO
Huawei подала заявку на нову реєстрацію торгової марки HUAWEI COMBO 14 квітня компанія. Станом на сьогодні статус статусу торгової марки “обробляється”. Фраза “Combo” здається близькою до того, що використовуватиме автомобіль. У Opel Automobile вже є автомобіль Combo, який датується 2011 роком. Ми не знаємо, чи планує він використовувати цей “COMBO” для своєї лінійки автомобілів.
Со всем тем китайский производитель категорически заявил, что не будет делать машины. Однако он будет производить компоненты, которые понадобятся компаниям, занимающимся умными автомобилями. Компания заявляет, что не будет конкурировать с такими как Xiaomi и Baidu, которые хотят делать машины. Скорее он будет сотрудничать с ними, чтобы выпустить идеальные умные машины на рынок.