Facebook втратив популярність

Ще у березні група дослідників підготувала звіт для внутрішнього використання у Facebook. Нещодавні дослідження показали, що послуги компанії роками втрачають популярність серед підлітків.

З’ясувалося, що час, проведений американськими підлітками в екосистемі Facebook, скоротився на 16% у порівнянні з минулим роком, люди похилого віку також стали проводити в соціальній мережі на 5% менше часу. На додаток, кількість нових підлітків, що реєструються онлайн, скорочується.

Також стало відомо, що до 2000 року обліковий запис у мережі створювали жителі США, які перебувають у віці від 19 до 20 років. За сучасними даними включення людей до соціальної мережі Facebook відбувається значно пізніше, у віці 24 або 25 років, якщо відбувається взагалі.

Аналіз внутрішнього збору документів показав, що молоді люди все менше часу проводять у соціальній мережі, все менше і менше людей серед молодого покоління хочуть створити обліковий запис Facebook, багато нових облікових записів підлітків є дублікатами, створеними теперішніми користувачами, а самі користувачі створюють менше повідомлень. Водночас дослідники не можуть дати точної відповіді, чому падає популярність сервісів і як подолати тенденцію, що склалася.

За словами представника Facebook Джо Осборна, продукти компанії, як і раніше, широко використовуються підлітками, але вже давно спостерігається зростання конкуренції з боку таких сервісів, як Snapchat і TikTok.

v

Facebook втрачає популярність серед підлітків

Facebook втрачає популярність серед американських підлітків, принаймні з початку 2016 року. Для створення продуктів, орієнтованих на молодь, створено так звану «Команда підлітків», яка займається розробкою нових рішень. Проте, за словами Майкла Сеймана, котрий у команді з 18 років: “Вся компанія намагалася зрозуміти покоління, частиною якого вона не була”.

Попри такі спроби, статистика показує, що підлітки все менш активно використовують свої облікові записи. У дослідженні згадується, що компанія не дає молодим людям вагомих причин приєднатися до їхніх соціальних мереж. У нещодавньому дослідженні використання соціальних мереж молодими людьми Facebook посів перше місце лише в одній категорії — «Отримання інформації про місцеві події та спілкування з людьми у цьому районі».

Також з’ясувалося, що підлітки можуть перешкоджати збільшенню кількості користувачів. За даними компанії, вони сильно впливають на інтернет-уподобання своїх молодших братів і сестер, які копіюють їхні моделі поведінки, наприклад, що і як часто розміщувати в Instagram. Втративши інтерес до Facebook підлітки можуть позбавити інтересу до нього наступне покоління.

Ми знаємо, що у серпні TikTok обійшов Facebook у порівнянні з результатами за аналогічний період минулого року. Він став додатком для соціальних мереж, що завантажують найбільше.

Care este reacția ta?
Rece
0
Rece
Fericit
0
Fericit
zguduire
0
zguduire
Interesant
0
Interesant
Trist
0
Trist
Supărat
0
Supărat
Citiți Gizchina pe Știri Google

Ți-a plăcut articolul? Mulțumim editorilor!

Dzherelo
Impartasiti cu prietenii

Mereu am fost interesat de tehnologiile IT. Și din moment ce anii mei anteriori de activitate profesională (care este proiectarea și pregătirea pre-presa) este imposibil fără ajutorul lor, s-a întâmplat ca tot ceea ce era conectat la computere (de exemplu, colectarea și actualizarea "hardware-ului", precum și configurarea software ) A trebuit întotdeauna să o fac eu.

Ei bine, odată cu apariția gadgeturilor în viața noastră, sfera intereselor mele sa extins pentru a le include și pe acestea.

Îmi place să studiez și să analizez capacitățile diferitelor dispozitive și, de mulți ani, înainte de a cumpăra ceva nou, studiez întotdeauna capacitățile fiecărui model potențial pentru o lungă perioadă de timp și cu atenție, petrec o muncă destul de lungă și minuțioasă, citesc recenzii, recenzii si comparatii.

Recompensa pentru timpul petrecut este, de obicei, că de cele mai multe ori obțin cu adevărat tot ce pot obține în limita bugetului meu.

Evaluează autorul
( 1 media notelor 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Raportați o eroare

Text care urmează să fie trimis editorilor noștri: