Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: Як це було

Увечері в понеділок, 4 жовтня, користувачі почали масово повідомляти про загальні збої в роботі сервісів, що належать Facebook — соціальних мереж Facebook і Instagram, месенджера WhatsApp і навіть сервісів Oculus VR. Повсюдна паніка була викликана тим, що альтернативні платформи також почали відчувати збої через завантаженість, викликаної несподіваним напливом відвідувачів.

Збої DNS стали причиною «цифрового апокаліпсиса». Зокрема, ще до відновлення сервісів були докази того, що записи, що стосуються сервісів Facebook, раптово стали відправлятися з глобальних таблиць маршрутизації. Фактично, Facebook і все, що з ним пов’язано, «видалили з Інтернету». За даними Cloudflare, незадовго до падіння всієї мережі Facebook відбувалася активність, схожа на невдалу спробу централізованого оновлення маршрутизаторів. В результаті зв’язок між серверами Facebook був відсутній, а обслуговування в системі DNS було призупинено.

За словами журналіста The New York Times Райана Мака, проблема була серйозніше через те, що не тільки звичайні користувачі не мали доступу до послуг. Довгий час працівники компанії не могли користуватися сервісними інструментами, в тому числі внутрішньою платформою Workplace та іншими засобами внутрішньокорпоративної комунікації. Крім того, співробітників доводилося відправляти безпосередньо в центри обробки даних, щоб виправити ситуацію вручну, але навіть там вони зіткнулися з проблемами — видання повідомило, що крім серверів вебсервісів і внутрішніх інструментів, вийшла з ладу й електронна система безпеки, обмежуючи використання електронних перепусток.

Коли користувачі стали переходити на альтернативні платформи, навантаження на них зросла настільки, що у Telegram, VKontakte, Twitter, і таких сервісів, як Netflix, YouTube і навіть Tinder, виникли проблеми з роботою. Звичайно ж, всі вони просто вітали зростання відвідуваності, але не були до цього готові.

Facebook

Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: як це було

Звичайно, ситуація, що склалася, не змогла не позначитися на фінансових показниках компанії Facebook. Глава компанії втратив понад 6 мільярдів доларів, значно впали акції самого Facebook і на тлі загальної паніки почали падати акції інших компаній, які не мали прямого відношення до групи Facebook. Практично весь ІТ-сектор зазнав проблеми.

Лише майже через 6 годин після «падіння» компанія Цукерберга змогла частково відновити працездатність. Однак після цього користувачі продовжують спостерігати деякі проблеми локально. Деякі користувачі скаржилися на неможливість ставити лайки, повільність системи та інші дрібні неприємності, пов’язані з роботою сервісів Facebook. Хоча сама компанія оголосила про повне відновлення працездатності.

У Facebook повідомили, що збій стався через помилкову зміну конфігурації маршрутизаторів. При цьому компанія заперечує хакерську атаку або спробу доступу до призначених для користувача даних. Сам Марк Цукерберг публічно вибачився за інцидент. «Прошу вибачення за сьогоднішнє порушення. Я знаю, наскільки ви покладаєтеся на наші послуги, щоб підтримувати зв’язок з близькими вам людьми» — сказав він у своєму пості.

Додамо також, що ця ситуація показала вразливість сучасного Інтернету, не готового до глобальних збоїв таких величезних сервісів. Як тільки люди втратили доступ до звичних послуг, вони почали шукати альтернативу. І все було б добре, якби всі ці альтернативи були готові до різкого напливу нових користувачів. Але це не так, і тому збій в Facebook міг привести до «збоїв» багатьох інших сервісів. На щастя, цього не сталося.

Sursă

Care este reacția ta?
Rece
0
Rece
Fericit
0
Fericit
zguduire
0
zguduire
Interesant
0
Interesant
Trist
0
Trist
Supărat
0
Supărat
Citiți Gizchina pe Știri Google

Ți-a plăcut articolul? Mulțumim editorilor!

Impartasiti cu prietenii

Mereu am fost interesat de tehnologiile IT. Și din moment ce anii mei anteriori de activitate profesională (care este proiectarea și pregătirea pre-presa) este imposibil fără ajutorul lor, s-a întâmplat ca tot ceea ce era conectat la computere (de exemplu, colectarea și actualizarea "hardware-ului", precum și configurarea software ) A trebuit întotdeauna să o fac eu.

Ei bine, odată cu apariția gadgeturilor în viața noastră, sfera intereselor mele sa extins pentru a le include și pe acestea.

Îmi place să studiez și să analizez capacitățile diferitelor dispozitive și, de mulți ani, înainte de a cumpăra ceva nou, studiez întotdeauna capacitățile fiecărui model potențial pentru o lungă perioadă de timp și cu atenție, petrec o muncă destul de lungă și minuțioasă, citesc recenzii, recenzii si comparatii.

Recompensa pentru timpul petrecut este, de obicei, că de cele mai multe ori obțin cu adevărat tot ce pot obține în limita bugetului meu.

Evaluează autorul
(Nu există încă evaluări)
GizChina.Com.Ua