Apple iPhone буде використовувати бічний датчик відбитків пальців

Протягом останніх кількох років Apple змінювала свої методи, щоб покращити свій біометричний досвід користувачів. Ми бачили, як Apple використовує фізичну кнопку «Додому», Touch ID та розпізнавання обличчя 3D ID.

У поточній лінійці продуктів iPhone лише Apple iPhone SE досі зберігає кнопку «Додому». Однак, схоже, ця ситуація зміниться досить скоро.

Є повідомлення про те, що Apple оновила демонстраційний образ патенту, пов’язаного з бічним відбитком пальця, два роки тому. Новий демонстраційний образ тепер показує стиль, схожий на iPhone, а не колишню плоску форму.

Простіше кажучи, на зображенні показано три стани екрана блокування: чекаючи розблокування, потім розблокування, а потім після розблокування.

v

У патенті чітко зазначається, що пристрій інтегрує кнопку живлення з датчиком розпізнавання відбитків пальців. Оскільки поточний iPad Air 4 вже випустив бічний відбиток пальця, є підстави вважати, що iPhone та інші продукти iPad з’являться незабаром.

Майже не викликає сумнівів, що iPhone SE нарешті відмовився від кнопки «Додому». Як найдешевша модель в лінійці продуктів для мобільних телефонів Apple, бічні відбитки пальців також допомагають зменшити витрати та відокремлюють її від лінійки цифрових продуктів iPhone. За словами Куо Мін-Чі, Apple все ще тестує підекранні датчики відбитків пальців.

Звичайно, ми не очікуємо, що цей майбутній Apple iPhone з бічним датчиком відбитків пальців буде флагманом. Якщо Apple повинна скористатися цим рішенням, можливо, це буде на його дешевшій серії iPhone SE. Можливо, iPhone SE 3 буде поставлятися з цією функцією.

Продаж iPhone 12 серії перевищує 100 мільйонів одиниць

Новий звіт Counterpoint Research показує, що продажі iPhone 12 серії зараз перевищують 100 мільйонів одиниць. Це перший суперцикл iPhone після iPhone 6, який є хвилею масових замін. Фактично, iPhone 12 серії перевищив позначку в 100 мільйонів одиниць у квітні цього року.

Це показує, що мета була досягнута протягом 7 місяців після випуску пристрою. IPhone 11, випущений у 2019 році, мав обсяг продажів понад 100 мільйонів і зайняв 9 місяців.

Того року iPhone 6 був менш як 7 місяців, а його продажі перевищили 100 мільйонів. Того року високий обсяг продажів iPhone 6 був обумовлений більшим екраном.

Цього разу в iPhone 12 споживачі в основному цінують нові функції, такі як мережа 5G та OLED-екран. У серії iPhone 12 модель Pro Max є першим вибором для багатьох клієнтів. Вона накопичила 29% частки ринку, тоді як iPhone 11 Pro Max має 25% частки ринку.

Care este reacția ta?
Rece
0
Rece
Fericit
0
Fericit
zguduire
0
zguduire
Interesant
0
Interesant
Trist
0
Trist
Supărat
0
Supărat
Citiți Gizchina pe Știri Google

Ți-a plăcut articolul? Mulțumim editorilor!

Dzherelo
Impartasiti cu prietenii

Mereu am fost interesat de tehnologiile IT. Și din moment ce anii mei anteriori de activitate profesională (care este proiectarea și pregătirea pre-presa) este imposibil fără ajutorul lor, s-a întâmplat ca tot ceea ce era conectat la computere (de exemplu, colectarea și actualizarea "hardware-ului", precum și configurarea software ) A trebuit întotdeauna să o fac eu.

Ei bine, odată cu apariția gadgeturilor în viața noastră, sfera intereselor mele sa extins pentru a le include și pe acestea.

Îmi place să studiez și să analizez capacitățile diferitelor dispozitive și, de mulți ani, înainte de a cumpăra ceva nou, studiez întotdeauna capacitățile fiecărui model potențial pentru o lungă perioadă de timp și cu atenție, petrec o muncă destul de lungă și minuțioasă, citesc recenzii, recenzii si comparatii.

Recompensa pentru timpul petrecut este, de obicei, că de cele mai multe ori obțin cu adevărat tot ce pot obține în limita bugetului meu.

Evaluează autorul
(Nu există încă evaluări)
GizChina.Com.Ua

Raportați o eroare

Text care urmează să fie trimis editorilor noștri: