Ролик про водонепроникність iPhone 12 розлютив користувачів

Компанію Apple неодноразово звинувачували у вчиненні маркетингової помилки або навмисному введенні користувачів в оману, використовуючи термін “водонепроникний”.

Це створює асоціацію у свідомості споживачів, що ви можете плавати з iPhone і що йому, безумовно, нічого не загрожує, якщо ви будете говорити на ньому під проливним дощем. А Mai mult в рекламних матеріалах воліють замовчувати, ce гарантія pe заливку пристроїв не поширюється Nu в in orice caz.

Хвилю критики та обурення в Китаї викликала чергова реклама, на якій показали чоловіка, який стоїть під проливним дощем і тримає iPhone 12 біля вуха. Підписи до відеозапису вказують на те, що причин для занепокоєння немає, оскільки є захист від бризок та води.

Кілька користувачів сказали, що відео є разючим і не залишає сумнівів, що смартфон виживе після такого тесту.

Можливо, дощ справді не зашкодить iPhone 12, але фокус у тому, що в політиці обслуговування Apple чітко зазначено, що гарантія не поширюється на повені. В цьому випадку реклама про гідроізоляцію виглядає як знущання та провокація. Крім того, компанія стверджує, що щоденне використання призводить до зниження пило- та водонепроникних характеристик.

v

Справді, слід сказати, що відсутність гарантії для «потонулих» є негласним правилом у мобільній індустрії. Якщо ваш смартфон був занурений у воду і після цього щось пішло не так — будьте готові повернути його до життя, заплативши власні гроші за ремонт.

iPhone 12 перевершує свого попередника, вже продано понад 100 мільйонів

Статистика, опублікована Counterpoint Technology Market Research, говорить, що продажі Apple смартфонів iPhone 12 перевалили рубіж у 100 мільйонів одиниць.

Нагадаємо, що пристрої серії iPhone 12 були доступні з жовтня минулого року. Серія включає iPhone 12 та iPhone 12 mini, а також iPhone 12 Pro та iPhone 12 Pro Max.

Зазначається, що смартфони iPhone 12 перетнули позначку в 100 мільйонів пристроїв, проданих ще у квітні, на сьомий місяць після випуску. Для порівняння: пристроям попереднього покоління — iPhone 11 — знадобилося на два місяці довше, щоб досягти цієї межі.

Найдорожча модель відповідає приблизно 29% від загального обсягу продажів iPhone 12. Це 12 Pro Max. У випадку з подібною версією в сімействі iPhone 11 цей показник становив 25%.

Кілька факторів обумовлюють разючі продажі 12-х. Ці смартфони були першими пристроями Apple, які мають стільниковий зв’язок 5G. Крім того, ринок оживив після тогорічного спаду, пов’язаного з пандемією.

Варто додати, що цього тижня iPhones відсвяткували свою чотирнадцяту річницю на ринку. Оригінальний iPhone надійшов у продаж 29 червня 2007 року.

Care este reacția ta?
Rece
0
Rece
Fericit
0
Fericit
zguduire
0
zguduire
Interesant
0
Interesant
Trist
0
Trist
Supărat
0
Supărat
Citiți Gizchina pe Știri Google

Ți-a plăcut articolul? Mulțumim editorilor!

Dzherelo
Impartasiti cu prietenii

Mereu am fost interesat de tehnologiile IT. Și din moment ce anii mei anteriori de activitate profesională (care este proiectarea și pregătirea pre-presa) este imposibil fără ajutorul lor, s-a întâmplat ca tot ceea ce era conectat la computere (de exemplu, colectarea și actualizarea "hardware-ului", precum și configurarea software ) A trebuit întotdeauna să o fac eu.

Ei bine, odată cu apariția gadgeturilor în viața noastră, sfera intereselor mele sa extins pentru a le include și pe acestea.

Îmi place să studiez și să analizez capacitățile diferitelor dispozitive și, de mulți ani, înainte de a cumpăra ceva nou, studiez întotdeauna capacitățile fiecărui model potențial pentru o lungă perioadă de timp și cu atenție, petrec o muncă destul de lungă și minuțioasă, citesc recenzii, recenzii si comparatii.

Recompensa pentru timpul petrecut este, de obicei, că de cele mai multe ori obțin cu adevărat tot ce pot obține în limita bugetului meu.

Evaluează autorul
(Nu există încă evaluări)
GizChina.Com.Ua

Raportați o eroare

Text care urmează să fie trimis editorilor noștri: