Ігрові смартфони не користуються популярністю

У сегменті ігрових смартфонів з’явився новий гравець, який є агресивним конкурентом. Redmi випустив свій перший в історії ігровий смартфон, ігрову версію Redmi K40, кілька днів тому. І відтепер компанія, здається, знає, чому ігрові телефони не популярні. За словами Лу Вейбінга, генерального директора бренду Redmi, компанія займається ігровою сферою, щоб популяризувати її.

За його словами, ігрові смартфони не користуються популярністю, оскільки вони занадто дорогі. Він вважає, що нинішні продажі ігрових смартфонів не є великими через ціновий поріг. Крім того, він стверджує, що на ігрові смартфони немає псевдопопиту, а лише високі ціни. Він сказав:

«Сьогодні вартість одного процесора становить 10 доларів, а пам’ять або екран ще дорожчі. Існує також маркетингова вартість. Коли ми додамо ці витрати, буде дуже важко мати дешеві ігрові смартфони. Таким чином, популяризація ігрових смартфонів стає дуже складною»

Лу Вейбінг вважає, що у виробників ігрових мобільних телефонів виникають певні проблеми в їх напрямку та мисленні.

«Початкова вартість дуже дорога, і всі хотять продати за більші гроші. Це призвело до того, що продукт відхилявся від потреб користувача, тому нам тепер потрібно повернутися і витягнути його назад»

Redmi стверджує, що цього року продасть не менше 1,7 мільйона ігрових версій Redmi K40. Нагадаємо, що загальний обсяг продажів ігрових смартфонів від усіх виробників у Китаї становить близько 1,7 мільйона.

Чому Redmi приєднався до ігрового ринку?

Говорячи про причини виходу на ігровий ринок, Лу Вейбінг пояснив, що користувачі Redmi молодшають, особливо користувачі серії K. Основна частина цих користувачів мають 20 років, і вони проводять більше часу, граючи в ігри.

По-друге, Redmi вже деякий час спостерігає та досліджує категорію ігрових телефонів. Дані показують, що продаж ігрових телефонів на китайському ринку у 2020 році становитиме лише 1,6 – 1,7 мільйона одиниць. Крім того, ціна ігрових телефонів стане дорожчою.

Ігрова версія Redmi K40 поставляється з початковою ціною 1999 юанів (309 доларів США). Це робить його найдешевшим ігровим смартфоном на ринку. Окрім ціни, Лу Вейбінг також намагається вирішити кілька основних проблемних ситуацій сучасних ігрових телефонів. Цей смартфон має товщину всього 8,3 мм і важить всього 205 г. Це перемагає звичну тенденцію для ігрових смартфонів бути важкими та товстими.

Care este reacția ta?
Rece
0
Rece
Fericit
0
Fericit
zguduire
0
zguduire
Interesant
0
Interesant
Trist
0
Trist
Supărat
0
Supărat
Citiți Gizchina pe Știri Google

Ți-a plăcut articolul? Mulțumim editorilor!

Dzherelo
Impartasiti cu prietenii

Mereu am fost interesat de tehnologiile IT. Și din moment ce anii mei anteriori de activitate profesională (care este proiectarea și pregătirea pre-presa) este imposibil fără ajutorul lor, s-a întâmplat ca tot ceea ce era conectat la computere (de exemplu, colectarea și actualizarea "hardware-ului", precum și configurarea software ) A trebuit întotdeauna să o fac eu.

Ei bine, odată cu apariția gadgeturilor în viața noastră, sfera intereselor mele sa extins pentru a le include și pe acestea.

Îmi place să studiez și să analizez capacitățile diferitelor dispozitive și, de mulți ani, înainte de a cumpăra ceva nou, studiez întotdeauna capacitățile fiecărui model potențial pentru o lungă perioadă de timp și cu atenție, petrec o muncă destul de lungă și minuțioasă, citesc recenzii, recenzii si comparatii.

Recompensa pentru timpul petrecut este, de obicei, că de cele mai multe ori obțin cu adevărat tot ce pot obține în limita bugetului meu.

Evaluează autorul
(Nu există încă evaluări)
GizChina.Com.Ua