Ролик про водонепроникність iPhone 12 розлютив користувачів

Компанію Apple неодноразово звинувачували у вчиненні маркетингової помилки або навмисному введенні користувачів в оману, використовуючи термін “водонепроникний”.

Це створює асоціацію у свідомості споживачів, що ви можете плавати з iPhone і що йому, безумовно, нічого не загрожує, якщо ви будете говорити на ньому під проливним дощем. А mais в рекламних materiais воліють замовчувати, o que garantia em заливку пристроїв не поширюється Não в em qualquer caso.

Хвилю критики та обурення в Китаї викликала чергова реклама, на якій показали чоловіка, який стоїть під проливним дощем і тримає iPhone 12 біля вуха. Підписи до відеозапису вказують на те, що причин для занепокоєння немає, оскільки є захист від бризок та води.

Кілька користувачів сказали, що відео є разючим і не залишає сумнівів, що смартфон виживе після такого тесту.

Можливо, дощ справді не зашкодить iPhone 12, але фокус у тому, що в політиці обслуговування Apple чітко зазначено, що гарантія не поширюється на повені. В цьому випадку реклама про гідроізоляцію виглядає як знущання та провокація. Крім того, компанія стверджує, що щоденне використання призводить до зниження пило- та водонепроникних характеристик.

v

Справді, слід сказати, що відсутність гарантії для «потонулих» є негласним правилом у мобільній індустрії. Якщо ваш смартфон був занурений у воду і після цього щось пішло не так — будьте готові повернути його до життя, заплативши власні гроші за ремонт.

iPhone 12 перевершує свого попередника, вже продано понад 100 мільйонів

Статистика, опублікована Counterpoint Technology Market Research, говорить, що продажі Apple смартфонів iPhone 12 перевалили рубіж у 100 мільйонів одиниць.

Нагадаємо, що пристрої серії iPhone 12 були доступні з жовтня минулого року. Серія включає iPhone 12 та iPhone 12 mini, а також iPhone 12 Pro та iPhone 12 Pro Max.

Зазначається, що смартфони iPhone 12 перетнули позначку в 100 мільйонів пристроїв, проданих ще у квітні, на сьомий місяць після випуску. Для порівняння: пристроям попереднього покоління — iPhone 11 — знадобилося на два місяці довше, щоб досягти цієї межі.

Найдорожча модель відповідає приблизно 29% від загального обсягу продажів iPhone 12. Це 12 Pro Max. У випадку з подібною версією в сімействі iPhone 11 цей показник становив 25%.

Кілька факторів обумовлюють разючі продажі 12-х. Ці смартфони були першими пристроями Apple, які мають стільниковий зв’язок 5G. Крім того, ринок оживив після тогорічного спаду, пов’язаного з пандемією.

Варто додати, що цього тижня iPhones відсвяткували свою чотирнадцяту річницю на ринку. Оригінальний iPhone надійшов у продаж 29 червня 2007 року.

Qual é a sua reação?
Legal
0
Legal
Boa
0
Boa
Agitação
0
Agitação
Interessante
0
Interessante
Triste
0
Triste
Com raiva
0
Com raiva
Leia Gizchina no Google Notícias

Você gostou do artigo? Obrigado aos editores!

Fonte
Compartilhe com amigos

Sempre me interessei por tecnologias de TI. E como os meus anteriores muitos anos de actividade profissional (que é design e preparação de pré-impressão) não são possíveis sem a ajuda deles, aconteceu que tudo o que estava relacionado com computadores (por exemplo, recolha e modernização de "hardware", bem como configurar software) sempre tive que fazer isso sozinho.

Bem, com o advento dos gadgets em nossas vidas, o escopo dos meus interesses se expandiu para incluí-los também.

Gosto de estudar e analisar as capacidades de vários dispositivos e, por muitos anos, antes de comprar algo novo, sempre estudo as capacidades de cada modelo potencial por muito tempo e com cuidado, faço um trabalho bastante longo e meticuloso, leio comentários, comentários e comparações.

A recompensa pelo meu tempo geralmente é que na maioria das vezes eu realmente consigo o melhor que posso dentro do meu orçamento.

Avalie o autor
(Não há avaliações ainda)
GizChina.Com.Ua

Informar um erro

Texto a ser enviado aos nossos editores: