Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: Як це було

Увечері в понеділок, 4 жовтня, користувачі почали масово повідомляти про загальні збої в роботі сервісів, що належать Facebook — соціальних мереж Facebook і Instagram, месенджера WhatsApp і навіть сервісів Oculus VR. Повсюдна паніка була викликана тим, що альтернативні платформи також почали відчувати збої через завантаженість, викликаної несподіваним напливом відвідувачів.

Збої DNS стали причиною «цифрового апокаліпсиса». Зокрема, ще до відновлення сервісів були докази того, що записи, що стосуються сервісів Facebook, раптово стали відправлятися з глобальних таблиць маршрутизації. Фактично, Facebook і все, що з ним пов’язано, «видалили з Інтернету». За даними Cloudflare, незадовго до падіння всієї мережі Facebook відбувалася активність, схожа на невдалу спробу централізованого оновлення маршрутизаторів. В результаті зв’язок між серверами Facebook був відсутній, а обслуговування в системі DNS було призупинено.

За словами журналіста The New York Times Райана Мака, проблема була серйозніше через те, що не тільки звичайні користувачі не мали доступу до послуг. Довгий час працівники компанії не могли користуватися сервісними інструментами, в тому числі внутрішньою платформою Workplace та іншими засобами внутрішньокорпоративної комунікації. Крім того, співробітників доводилося відправляти безпосередньо в центри обробки даних, щоб виправити ситуацію вручну, але навіть там вони зіткнулися з проблемами — видання повідомило, що крім серверів вебсервісів і внутрішніх інструментів, вийшла з ладу й електронна система безпеки, обмежуючи використання електронних перепусток.

Коли користувачі стали переходити на альтернативні платформи, навантаження на них зросла настільки, що у Telegram, VKontakte, Twitter, і таких сервісів, як Netflix, YouTube і навіть Tinder, виникли проблеми з роботою. Звичайно ж, всі вони просто вітали зростання відвідуваності, але не були до цього готові.

v

na facebooku

Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: як це було

Звичайно, ситуація, що склалася, не змогла не позначитися на фінансових показниках компанії Facebook. Глава компанії втратив понад 6 мільярдів доларів, значно впали акції самого Facebook і на тлі загальної паніки почали падати акції інших компаній, які не мали прямого відношення до групи Facebook. Практично весь ІТ-сектор зазнав проблеми.

Лише майже через 6 годин після «падіння» компанія Цукерберга змогла частково відновити працездатність. Однак після цього користувачі продовжують спостерігати деякі проблеми локально. Деякі користувачі скаржилися на неможливість ставити лайки, повільність системи та інші дрібні неприємності, пов’язані з роботою сервісів Facebook. Хоча сама компанія оголосила про повне відновлення працездатності.

У Facebook повідомили, що збій стався через помилкову зміну конфігурації маршрутизаторів. При цьому компанія заперечує хакерську атаку або спробу доступу до призначених для користувача даних. Сам Марк Цукерберг публічно вибачився за інцидент. «Прошу вибачення за сьогоднішнє порушення. Я знаю, наскільки ви покладаєтеся на наші послуги, щоб підтримувати зв’язок з близькими вам людьми» — сказав він у своєму пості.

Додамо також, що ця ситуація показала вразливість сучасного Інтернету, не готового до глобальних збоїв таких величезних сервісів. Як тільки люди втратили доступ до звичних послуг, вони почали шукати альтернативу. І все було б добре, якби всі ці альтернативи були готові до різкого напливу нових користувачів. Але це не так, і тому збій в Facebook міг привести до «збоїв» багатьох інших сервісів. На щастя, цього не сталося.

źródło

Jaka jest Twoja reakcja?
Chłodny
0
Chłodny
Szczęśliwy
0
Szczęśliwy
Shaking
0
Shaking
Ciekawy
0
Ciekawy
Smutny
0
Smutny
Zły
0
Zły
Przeczytaj Gizchinę w Google News

Spodobał Ci się artykuł? Dziękuję redaktorom!

Podziel się z przyjaciółmi

Zawsze interesowałem się technologiami IT. A że moja poprzednia wieloletnia działalność zawodowa (projektowanie i przygotowanie do druku) nie jest możliwa bez ich pomocy, tak się złożyło, że wszystko, co było związane z komputerami (np. gromadzenie i modernizacja „sprzętu”, a także konfigurowanie oprogramowanie ) Zawsze musiałem to robić sam.

Otóż ​​wraz z pojawieniem się gadżetów w naszym życiu sfera moich zainteresowań rozszerzyła się i o nie.

Lubię studiować i analizować możliwości różnych urządzeń i przez wiele lat, przed zakupem czegokolwiek nowego, zawsze długo i dokładnie badam możliwości każdego potencjalnego modelu, spędzam dość długą i żmudną pracę, czytam recenzje, recenzje i porównania.

Nagrodą za poświęcony czas jest zazwyczaj to, że przez większość czasu naprawdę wykorzystuję to, co mogę uzyskać w ramach mojego budżetu.

Oceń autora
(Nie ma jeszcze żadnych ocen)
GizChina.Com.Ua

Zgłoś błąd

Tekst do przesłania do naszej redakcji: