YouTube заплатив 30 мільярдів доларів за останні три роки

Технологічні компанії, які розробляють соціальні мережі та медіаплатформи, з кожним роком витрачають все більше і більше грошей на виплати творцям контенту.

Відеосервіс YouTube, який належить Google, нагадав сьогодні, що витрачає на це все більше. За останні три роки сервіс заплатив творцям контенту більше ніж 30 мільярдів доларів, а кількість учасників партнерської програми перевищила 2 мільйони користувачів і компаній, що створюють оригінальний контент для платформи.

YouTube почав використовувати частину своїх доходів від реклами для оплати творців контенту у 2007 році. В результаті була сформована розгалужена партнерська програма, яка дозволяє монетизувати відео, що публікуються користувачами, різними способами.

Це було своєчасне рішення, оскільки в той час рекламодавці бойкотували сервіс через велику кількість неприйнятних відео. У 2018 році компанія значно скоротила кількість каналів з активованою монетизацією, посиливши правила, але зараз кількість учасників партнерської програми знову зростає.

Основні конкуренти YouTube, такі, як Facebook, TikTok і Instagram, намагалися переманити творців контенту щедрими виплатами, але поки жодному з них це не вдалося. YouTube залишається найпопулярнішою платформою.

v

YouTube також виплачує винагороду традиційним ЗМІ, які публікують відео на платформі. Ми не знаємо, яка частина від загальної суми виплат йде компаніям, але, на думку експертів, величезна частина виплат йде незалежним авторам контенту, які вибрали YouTube для монетизації своїх відео.

Google посилить захист акаунтів користувачів YouTube

Google активно просуває двофакторну (двоетапну) аутентифікацію в усіх своїх сервісах. На цьому тижні компанія оголосила, що цей метод перевірки стане обов’язковим для творців контенту YouTube.

У твіті TeamYouTube компанія підтвердила плани щодо посилення захисту облікових записів користувачів. Вимога набере чинності з 1 листопада цього року і в першу чергу це стосується доступу до YouTube Studio.

Однак звичайні користувачі, які не є учасниками партнерської програми YouTube, зможуть завантажувати відео, використовуючи старі спрощені механізми захисту.

Партнерська програма, доступна в декількох країнах, передбачає монетизацію відео, тому потребує додаткового захисту. Крім того, його члени повинні відповідати ряду вимог, мати понад 1000 передплатників, понад 4000 годин перегляду за останні 12 місяці, крім пов’язаної облікового запису AdSense і т. і.

Двоетапна аутентифікація доступна в налаштуваннях облікового запису. Зазвичай при такому способі захисту користувачам необхідно вводити коди з SMS, коди з раніше збереженого списку, або використовувати інші методи, наприклад мобільний додаток Google Authenticator.

Jaka jest Twoja reakcja?
Chłodny
0
Chłodny
Szczęśliwy
0
Szczęśliwy
Shaking
0
Shaking
Ciekawy
0
Ciekawy
Smutny
0
Smutny
Zły
0
Zły
Przeczytaj Gizchinę w Google News

Spodobał Ci się artykuł? Dziękuję redaktorom!

źródło
Podziel się z przyjaciółmi

Zawsze interesowałem się technologiami IT. A że moja poprzednia wieloletnia działalność zawodowa (projektowanie i przygotowanie do druku) nie jest możliwa bez ich pomocy, tak się złożyło, że wszystko, co było związane z komputerami (np. gromadzenie i modernizacja „sprzętu”, a także konfigurowanie oprogramowanie ) Zawsze musiałem to robić sam.

Otóż ​​wraz z pojawieniem się gadżetów w naszym życiu sfera moich zainteresowań rozszerzyła się i o nie.

Lubię studiować i analizować możliwości różnych urządzeń i przez wiele lat, przed zakupem czegokolwiek nowego, zawsze długo i dokładnie badam możliwości każdego potencjalnego modelu, spędzam dość długą i żmudną pracę, czytam recenzje, recenzje i porównania.

Nagrodą za poświęcony czas jest zazwyczaj to, że przez większość czasu naprawdę wykorzystuję to, co mogę uzyskać w ramach mojego budżetu.

Oceń autora
(Nie ma jeszcze żadnych ocen)
GizChina.Com.Ua

Zgłoś błąd

Tekst do przesłania do naszej redakcji: