Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Wysokie napięcie każdy стадії ładowanie pozostaje stały, dopóki не досягне наступної напруги po досягнення pewny parametry, і, wreszcie, nie stanie się kompletny. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Jaka jest Twoja reakcja?
Chłodny
0
Chłodny
Szczęśliwy
0
Szczęśliwy
Shaking
0
Shaking
Ciekawy
0
Ciekawy
Smutny
0
Smutny
Zły
0
Zły
Przeczytaj Gizchinę w Google News

Spodobał Ci się artykuł? Dziękuję redaktorom!

źródło
Podziel się z przyjaciółmi

Zawsze interesowałem się technologiami IT. A że moja poprzednia wieloletnia działalność zawodowa (projektowanie i przygotowanie do druku) nie jest możliwa bez ich pomocy, tak się złożyło, że wszystko, co było związane z komputerami (np. gromadzenie i modernizacja „sprzętu”, a także konfigurowanie oprogramowanie ) Zawsze musiałem to robić sam.

Otóż ​​wraz z pojawieniem się gadżetów w naszym życiu sfera moich zainteresowań rozszerzyła się i o nie.

Lubię studiować i analizować możliwości różnych urządzeń i przez wiele lat, przed zakupem czegokolwiek nowego, zawsze długo i dokładnie badam możliwości każdego potencjalnego modelu, spędzam dość długą i żmudną pracę, czytam recenzje, recenzje i porównania.

Nagrodą za poświęcony czas jest zazwyczaj to, że przez większość czasu naprawdę wykorzystuję to, co mogę uzyskać w ramach mojego budżetu.

Oceń autora
(Nie ma jeszcze żadnych ocen)
GizChina.Com.Ua